آخرین عناوین

سه شنبه 9 آبان 1396-9:14 کد خبر:46526

مسئولان شهرستانی پاسخگو باشند:

سایه ترس سگ‌های ولگرد بر سر مردم محمودآباد/چه کسی مسئول جمع‌آوری سگ‌هاست؟

وجود سگ‌های ولگرد و بدون صاحب در محمودآباد سبب ترس مردم و مسافران شده و واقع کسی نمی‌داند که مسئول جمع آوری این حیوانات چه مرجعی است؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حضور سگ‌های ولگرد و بدون صاحب مدتی است که در کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی و حتی مرکز شهر محمودآباد جولان می‌دهند و مسافران و شهروندان از ترس مواجهه با آنها فراری و نمی‌دانند که متولی اصلی جمع‌آوری آنها کیست.

در بین این حیوانات بیشتر آنها زخمی و با بدن‌های آلوده و خونین و کثیف مشاهده می‌شود که بچه‌ها و افراد مسن و خانم‌های از ترس مواجه شدن با این سگ‌ها گاهی عکس‌العملی ناخواسته از خودشان نشان می‌دهند که سبب شرمندگی و خجالت آنها می‌شود.

براساس شواهد و قراین موجود شهرداری‌ها باید این موجودات و حیوانات را از سطح شهر جمع‌آوری کنند تا شهروندان و مسافران با امنیت خاطر در سطح شهر تردد کنند ولی این کار از سوی این نهاد خدمات‌رسان به دلایل مختلف از جمله نداشتن امکانات انجام نمی‌گیرد.

مسئولان از تابستان تاکنون وجود سگ‌های ولگرد در ساحل محمودآباد هم مشاهده می‌شد و این وضعیت گردشگری و مسافر پذیری شهر توریستی و ساحلی را به خطر می‌اندازد و درخواست بیشتر شهروندان و مردم از مسئولان مربوطه ایجاد محیطی امن چه در ساحل و چه در کوچه و پس کوچه‌های سطح شهر و مرکز اصلی شهر می‌باشد که این حیوانات در هرکجا که مسیر شما باشد به چشم می‌آیند.

نکته پایانی اینکه این حیوانات برای سیر کردن شکم خود در بین سطل‌های زباله سرکشی کرده و زباله‌ها را پخش کرده و سبب گسترش آلودگی در شهر می‌شوند که جا دارد مسئولان شهرداری و شبکه بهداشت و درمان و اداره حفاظت محیط زیست و سمن‌های محیط زیستی هرچه سریع‌تر فکری برای این سگ‌های ولگرد مهمان شهر محمودآباد کرده تا بیش از این موجب آزار و اذیت شهروندان و بچه‌های کوچکی که در مسیر مدرسه با آنها روبرو می‌شوند و سایر مردم از حضور این سگ‌ها در شهر نشوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :