آخرین عناوین

چهارشنبه 10 آبان 1396-21:19 کد خبر:46558

تاخیر چندین ساعته پرواز و مسئولانی که پاسخگو نیستند!

سردرگمی مسافران اربعین در فرودگاه دشت‌ناز ساری

تاخیر چندین ساعته پرواز از دشت‌ناز ساری به نجف، زائران مازندرانی اربعین حسینی را سردرگم کرده است و متاسفانه در این بین مسئولان هم پاسخگو نیستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، هم‌زمان با فرا رسیدن اربعین و حضور سیل مشتاقان این سفر معنوی از سراسر کشور، مردم مازندران نیز به شکل‌های مختلف در حال عزیمت به کربلای معلی جهت انجام مراسم پیاده‌روی هستند.

در این بین اما فرودگاه دشت‌ناز ساری وضعیت بسیار متفاوتی دارد که نشان از سردرگمی و بی‌مسئولیتی مسئولان فرودگاه و شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و آماده نبودن آنها است.

ماجرا از اینجا آغاز شده که امروز بعدازظهر(چهارشنبه) ساعت 14:30 قرار بوده شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با یک پرواز چارتری که از طرف سازمان حج و زیارت استان معرفی شده بود زائران مازندرانی را با هواپیما به فرودگاه نجف اعزام کند، تا زمان تنظیم این گزارش هنوز این پرواز انجام نشده و مسافران این پرواز حدود 6 ساعت است که بلاتکلیف در فرودگاه سرگردان هستتند.

علاوه بر این تاخیر متاسفانه علی‌رغم تاکیدات قانونی و موظفی شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر ارائه خدمات اسکان و غذایی برای پروازهای بالای دو ساعت تاخیر، اقدام خاصی توسط شرکت ایران‌ایر که وظیفه این اعزام را برعهده دارد و مسئولان فرودگاه انجام نشده است.

بنابر گزارشات ارسالی، بوفه و غذاخوری فرودگاه نیز از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بوده و قیمت‌های اعلامی غذاهای موجود در آنجا بسیار گران‌تر از نرخ مصوب هستند که موجب اعتراض مسافران این پرواز نیز شده است.

همچنین پاسخگو نبودن مسئولان فرودگاه و شرکت هواپیمایی ایران‌ایر موجب خشم مسافران شده و به سردرگمی آنها افزوده است.

این در حالی است که تمامی پروازها از سایر فرودگاه‌های کشور به نجف در حال انجام شدن است.

انتظار می‌رود از آنجایی که این پرواز تحت نظر سازمان حج و زیارت استان انجام می‌شود، مسئولان این سازمان به همراه مسئولان فرودگاه دشت‌ناز اقدام مناسبی جهت رفاه حال مسافران انجام دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :