آخرین عناوین

پنجشنبه 11 آبان 1396-10:43 کد خبر:46567

انتقاد امام جمعه آمل :

اختلافات میان اعضای شورای شهر اصلا برازنده آمل نیست

امام جمعه آمل گفت: شهر ما باید دارای وحدت، همدلی و وفاق باشد،خواهشی که از دوستان دارم دو دستگی و منیت را کنار بگذارند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از سفر هزار، سیدجلیل مرتضوی با اشاره به اینکه تبعات دو دستگی و 5 به 4 شدن داخل شورای شهر آمل را قبلا هم گوشزد کرده بودم، اظهار داشت:ما متاسفانه در دوره قبلی شورای شهر هم شاهد این دو دستگی بودیم اما چه کاری برای مردم شد، چه کسانی از این دودستگی سود می‌برند، جز خرابی، ویرانی، بدبختی و گروکشی چه چیزی عاید مردم شد؟

وی درباره حضور جمع خاصی از اعضای شورا و شهردار برای دیدار با نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی، گفت:حضور این افراد برای دیدار با نماینده محترم مجلس شورای اسلامی امری طبیعی است اما آقای شفیع‌زاده به‌عنوان رئیس و بزرگتر نتوانست به وظیفه خود خوب عمل کند، انتظار می‌رفت تا با مدیریت، همه اعضا به حضور آقای نماینده می‌رفتند.

امام جمعه آمل با بیان اینکه رئیس شورای شهر باید با مدیریت خود جمع 9 نفر را در کنار هم حفظ و اتحاد ایجاد کند، نه این شرایطی که شاهد آن هستیم، یادآور شد: اگر هم به آن 4 نفر اطلاع داده شد و آنها گفتند نمی‌آییم، که البته بنده در جریان آن نیستم که گفته شد یا نه، باید آقای شفیع‌زاده با پا در میانی و هماهنگی با بزرگان شهر آنها را مجاب به حضور می‌کرد.

مرتضوی با اشاره به اینکه اینگونه اقدامات اصلا برازنده شهر آمل نیست، متذکر شد:شهر ما باید دارای وحدت، همدلی و وفاق باشد، تمامی دستگاه‌های اجرایی همه و همه در کنار وحدت می‌توانند این شهر را پیش ببرند، خواهشی که از دوستان دارم دو دستگی و منیت را کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه کوتاهی در امر اتحاد در شورای شهر آمل به خود اعضای شورا بازمی‌گردد، تصریح کرد: وقتی امروز در صفحه فضای مجازی این موارد را دیدم، واقعا تعجب کردم و تاسف خوردم، چرا که از این اقدامات کسی جز مردم متضرر نمی‌شود.

امام جمعه آمل در پاسخ به سوال خبرنگار ما که برای ایجاد وحدت و همدلی در بین این اعضا شما چه اقداماتی انجام دادید، گفت: بنده شبی که شهردار انتخاب شد جلسه‌ای برگزار کردم و الان هم به همین صورت؛ فرماندار و نماینده مجلس هم به دنبال این اتحاد هستند اما متاسفانه یک سری افراد می‌دانند که با این اتحاد نم‌یتوانند در شهر جولان دهند به همین دلیل آن افرادی که از این وحدت نمی‌توانند منفعت ببرند و از این نبود اتحاد سود می‌برند تلاش می‌کنند این اقدام انجام نشود.

مرتضوی وجود دو دستگی در اعضای شورا را مشهود دانست و افزود:واقعا این نبود اتحاد و وجود دو دستگی را نمی‌پسندم و با آن برخورد می‌کنم و آنچه به مردم باید گفته شود را از طریق خطبه‌های نماز جمعه می‌گویم.

وی خطاب به برخی بزرگان شهر که گفتند این فضای موجود بهتر از تغییر است، بیایند جواب دهند، تصریح کرد: چرا این دو دستگی و دوگانگیوجود دارد، آنها گفتند حل می‌کنیم حالا بیایدند حل کنند، ما در شورای قدیم 2 سال آخر چه مشکلاتی داشتیم و اگر دوست دارند همان شکلی باشد، باشه و ما سکوت می‌کنیم.

امام جمعه آمل حمایت از شهردار منتخب شورای شهر را امری ضروری دانست و اظهار کرد: بنده معتقدم که شهردار منتخب توسط اعضای شورا رای آورد و همه باید فضا شهر را برای کار کردن شهردار آماده کنیم، این درخواست بنده از همه است.

مرتضوی در پایان با اشاره به اینکه اگر نگاه، خدمت به مردم باشد همه اختلافات کنار می‌رود و اتحاد شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با عقل و وحدت خدمت به مردم را حاکم کنند و با ایجاد اتحاد و همدلی شهر آمل را بسازند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :