آخرین عناوین

پنجشنبه 11 آبان 1396-14:5 کد خبر:46574

فرماندار بهشهر خبر داد:

آتش سوزی در کارخانه ریسندگی بهشهر مهار شد

آتش سوزی انبارمواد اولیه کارخانه نخ و ریسندگی اکریلتاب شهرستان بهشهر در شرق مازندران پس از حدود 8 ساعت مهار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل ازایرنا، فرماندارشهرستان بهشهرگفت:آتش سوزی در انبار مواد اولیه کارخانه نخ و ریسندگی اکریلتاب ازساعت 4.30 دقیقه بامداد امروز آغاز شد و پس از حدود 8 ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد.

سید خالق سجادی پیش افزود :آتش نشانان با احاطه انبار حادثه دیده از انتقال آتش به سایر انبارها و کارخانه جلوگیری کردند واطفاء در داخل انبار همچنان ادامه دارد.

وی دلیل تاخیر در خاموشی آتش انبار مواد اولیه را ناشی از وجود مواد پتروشیمی چون اکریل و رنگ دانست و ابراز امیدواری کرد تا آتش نشانان بتوانند تا ساعتی دیگر آتش را خاموش کنند.

رئیس ستاد حوادث شهرستان بهشهر از علت وقوع این آتش سوزی ابراز بی اطلاعی کرد، ولی اتصال برق را یکی از پیش بینی های اولیه برای این حادثه دانست.

سجادی اعلام دقیق علت آتش سوزی و میزان خسارت های احتمالی را به بررسی کارشناسانه پس از خاموش شدن آتش موکول کرد.

شرکت ریسندگی اکریلتاب تولید کننده نخ رنگی از واحدهای صنعتی فعال در حوزه نساجی است که بیش از 50 سال قدمت دارد و در سال 86 با فروش به بخش خصوصی از شهرک سهامی عام به شرکت سهام خاص تغییر نام گرفت.

این واحد صنعتی با قرارگرفتن در مالکیت بخش خصوصی و نوسازی و بازسازی ماشین آلات روزانه هفت تن نخ ساده، مولینه و کاموا که کاربرد در تولید البسه دارد ، تولید می کند.

براساس آمار این واحد صنعتی در3 شیفت کاری حدود 150 کارگر دارد و مواد اولیه برخی واحدهای فرشبافی و پارچه بافی را تامین می کند.

همچنین شب گذشته 10 دهنه مغازه قدیمی در شهر بهشهر نیز براثر آتش سوزی خاکستر شد و آتش سوزی کارخانه اکریلتاب دومین حادثه در 24 ساعت گذشته در این شهرستان بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :