آخرین عناوین

پنجشنبه 11 آبان 1396-17:16 کد خبر:46579

شهردار نکا اعلام کرد:

با حمایت شورای شهر، شهری در خور شهروندان می سازیم

شهردار نکا گفت:با حمایت شورای شهر و با تلاش شبانه روزی ، باید شهری در خور شهروندان فهیم شهرمان بسازیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری نکا: سومین شورای اداری صبح امروز مورخ 96/8/11 با حضور سید مهدی احمدی ، نائب رئیس شورای اسلامی شهر و مسئولین دوائر شهرداری  در دفتر کار شهردار نکا برگزار شد.  

شهردار نکا  گفت:هدف از برگزاری شورای اداری ضمن پیگیری موضوعات محوله و بررسی عملکرد واحد ها ،رسیدگی و بررسی برخی مشکلات در خصوص نحوه عملکرد سیستم اداری و کارکنان واحدهای مختلف در شهرداری تعریف شده است.  

براساس این گزارش،شهردار نکا  در این جلسه ضمن تقدیر از همه داستگاه های اجرایی  که با حمایت خود از شهرداری  خاطر نشان کرد:همه ی کارها شدنی هست منتهی با همدلی و وفاق بیشتر و قطعا این مجموعه با شناسایی نقاط ضعف و با  تلاش مستمر برای برطرف نمودن آن و تقویت نقاط قوت باید روز به روز به سمت پیشرفت ، شکوفایی و پویا شدن حرکت کرده و خدماتی در شان شهروندان فهیم نکا ارائه نماییم. 

وی گفت: با تقویت نیروهای تحت امر، حضور به موقع در محل کار و تکریم ارباب رجوع  و با جدیت در کار مسیر پویا شدن هموار تر خواهد شد.

شهردار نکا با اشاره به اینکه سرنوشت یک مجموعه در گرو عملش هست افزود : قطعا با حمایت شورای اسلامی شهر و  با نگاه  و برنامه ریزی ویژه می توانیم کارهای  بزرگی در همه زمینه ها رقم بزنیم و با تلاش شبانه روزی و مرتفع ساختن مشکلات شهری مخصوصا مناطق محروم باید شهری در خور شهروندان فهیم شهرمان بسازیم .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :