آخرین عناوین

جمعه 12 آبان 1396-13:31 کد خبر:46586

در میان بغض و اندوه انجام شد:

وداع با مرد آفتابی رسانه‌های مازندران

پیکر مرحوم فرامرز درخشنده ظهر امروز بر روی دستان دوست‌دارانش تشییع و بعد از آن در آرمگاه ابدی‌اش به خاک سپرده شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ظهر امروز، پیکر خبرنگار فقید، پیشکسوت عرصه خبر و دل‌سوز جامعه کارگری در آرامگاه ابدی‌اش به خاک سپرده شد.

هرکسی که می‌توانست و ذره‌ای از مهر درخشنده را در دل داشت خود را به مسجد جامع و آرامگاه ملامجد‌الدین ساری رساند تا برای آخرین بار با یار رسانه‌ای خود وداع کند.

امروز از آن روزهایی بود که مرحوم درخشنده همیشه آرزویش را داشت چراکه اصلا مهم نبود از کدام رسانه آمده‌ای، مهم بغض و دلتنگی بود که در چهره همکاران موج می‌زد و چه‌قدر خوب می‌شود این آرزوی دیرینه استاد، همیشگی شود و مخصوص مراسم ختم و وداع با همکاران نباشد.

مرحوم فرامرز درخشنده، سرپرست خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر در مازندران، سال‌ها با قلم خود حامی کارگران و اقشار ضعیف بود و همه از این مرحوم به نیکی یاد می‌کنند.

اصالتاً اهل کرمانشاه بود ولی دلش عجیب برای  مازندران می‌تپید و رفاه حال کارگران و جامعه خبری جز دغدغه‌های بزرگ زندگی‌اش  به‌شمار می‌رفت.

مرد آفتابی رسانه مازندران، شاید دغدغه نان داشت ولی هیچ‌وقت خود را بر دیگری ترجیح نداد و همیشه در انجام کارهای خیر پیش‌قدم بود که از جمله آن می‌توان به اصرار بر اتحاد و دوستی بین جوانان و پیشکسوتان رسانه‌ای استان اشاره کرد.

سال‌ها با بیماری و درد و رنج دست و پنجه نرم کرد و مردانه جنگید ولی با این‌حال باز هم مشکلش مشکل ما بود و جامعه کارگری و به جرأت می‌توان گفت جامعه کارگری یکی از بزرگترین حامیان خود را از دست داد و از فردا درخشنده مهربانی نیست که غم خود را فرو خورد و فریاد محزون دیگران شود.

بعد از جابر رسانه‌های مازندران که رفت و تکرار نشد، درخشنده هم پرکشید و به طور قطع، جامعه خبری مازندران از این ضایعه، دچار خسران بزرگی خواهد شد ولی امید می‌رود قلم معافی‌ها و درخشنده‌ها بر زمین نماند و راه حق‌طلبی و صداقت همیشه پر از مسافران تازه نفس  باشد.

پیکر مرحوم فرامرز درخشنده ظهر امروز بر روی دستان دوست‌دارانش تشییع و بعد از آن در آرمگاه ابدی‌اش به خاک سپرده شد.

روحش شاد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :