آخرین عناوین

شنبه 13 آبان 1396-9:4 کد خبر:46595

برگزاری دومین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران مازندران

دومین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران مازندران دوازدهم آبان ماه سال جاری در شهرستان بابلسر برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، دومین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران مازندران با حضور پرشور سران دفاتر اسناد رسمی و دفتریاران استان دوازدهم آبان ماه سال جاری در شهرستان بابلسر برگزار شد.

براساس این گزارش،محمدحسن بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره به این که دفاتر اسناد رسمی جایگاه مهمی در حفظ بهداشت قضائی، امنیت حقوقی و اجتماعی جامعه دارند اظهار داشت:یکی از اصلی ترین رسالت سردفتران و دفتریاران ایجاد نظم حقوقی  در جامعه بوده که نیازمند پایبند بودن آنها به اخلاق حرفه ای خود است.

وی در پایان از حضور پرشور سران دفاتر اسناد رسمی و دفتریاران در انتخابات قدردانی کرد.

این رأی گیری از ساعت 8 صبح آغاز شد و تا پایان ساعت 15 عصر جمعه دوازدهم آبان ماه ادامه یافت و با پایان یافتن ساعت رأی گیری بلا فاصله آراء شمارش شد و حائزین اکثریت آراء برابر اعلام هیأت نظارت بر انتخابات اعلام گردید.

گفتنی است در استان مازندران 339 سردفتر اسناد رسمی و 312 دفتریار مشغول به کار هستند و در انتخابات دومین دوره کانون  72/5 درصد از سردفتران و 35/5درصد از دفتریاران شرکت نمودند و کسانیکه نسبت به انتخابات اعتراضی داشته باشند ظرف مدت 3 روز بایستی اعتراض خود را کتبا به هیأت نظارت تحویل نمایند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :