آخرین عناوین

يکشنبه 14 آبان 1396-9:3 کد خبر:46613

فرماندار نوشهر تأکید کرد:

ضرورت احداث میدان میوه و تره‌بار در نوشهر

فرماندار نوشهر بر ضرورت احداث میدان میوه و تره‌بار در نوشهر تأکید کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی شادمان در جلسه تنظیم بازار با اشاره به نارضایتی مردم از عدم نصب برچسب قیمت اجناس و کالاها، اظهار داشت: مردم نوشهر در مراجعات خود به فرمانداری از نداشتن برچسب قیمت کالاها و اجناس موردنیازشان در برخی از مراکز و مغازه‌های این شهر ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه اصناف باید نظارت‌های خود را تشدید کند، افزود: برچسب قیمت اجناس و کالاها حتماً باید در دید مردم قرار داشته باشد و پنهان کردن برچسب قیمت از دید مردم به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و حتی به ضرر خود فروشندگان هم می‌شود.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه جلوی وجود نرخ‌های مختلف و ناهماهنگ را باید گرفت تا سبب نگرانی مردم نشود، تصریح کرد: مشتری حق دارد که قیمت اجناس و کالاهای موردنیازش را در مراکز فروش ببیند و سپس تصمیم بگیرد.

وی با تأکید بر ضرورت احداث میدان میوه و تره‌بار در نوشهر، اذعان کرد: نوشهر نیاز مبرم و جدی به میدان بار دارد و بنابراین هر کسی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این بخش باشد از او حمایت خواهیم کرد و آماده همکاری هستیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نوشهر نیز بیان کرد: در هفته اخیر لیستی از اقلام پرمصرف و روزمره مردم را تهیه کردیم و در یک بازدید و بررسی میدانی از اماکن فروش سطح شهر نوشهر، نسبت به بازرسی در حوزه درج قیمت اقدام کردیم.

حیدرعلی محجوب گفت: در این بازدید میدانی، واحدهای متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند و مردم یقین بدانند در برخورد با متخلفان کوتاهی نخواهیم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :