آخرین عناوین

يکشنبه 14 آبان 1396-20:12 کد خبر:46630

فرمانده پلیس راه مازندران خبر داد:

واژگونی اتوبوس در پیچ دوگل محور سوادکوه

فرمانده پلیس راه مازندران از واژگونی اتوبوس در پیچ دوگل محور سوادکوه خبرداد و گفت:بریدن‌ ترمز دلیل اولیه واژگونی اتوبوس بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، فرمانده پلیس راه مازندران از واژگونی اتوبوس در پیچ دوگل محور سوادکوه خبرداد و گفت: اتوبوس حادثه‌ دیده به‌ دلیل بریدن‌ترمز واژگون شد و نیرو‎های امدادی و خدماتی در منطقه حضور یافتند و شهرستان سوادکوه در حالت آماده‌باش قرار دارد.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه نیز گفت: اتوبوس به عمق ۱۲  متری دره پس از تونل دوگل سقوط کرد.

آذری گفت: مصدومان در حال انتقال به بیمارستان زیراب هستند و از تعداد جانباختگان فعلا آماری در دست نیست.

همچنین زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران  نیز گفت: در  ساعت ۱۸:۴۶ خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام  شد.

سخنگوی مرکزی مدیریت فوریت های پزشکی مازندران از اعزام 10 دستگاه آمبولانس به منطقه حادثه سقوط اتوبوس در منطقه «دو‌گل» سوادکوه خبر داد و گفت: یک دستگاه آمبولانس از شهر‌های پل‌سفید، ورسک، زیراب، قائم‌شهر، یک‌دستگاه اتوبوس – آمبولانس از ساری، 2 دستگاه آمبولانس از فیروز‌کوه و 3 دستگاه آمبولانس از هلال‌احمر به منطقه حادثه اعزام شد.

زکریا اشکپور با اشاره به اعزام آمبولانس‌‌ به تعداد مورد‌ نیاز به منطقه «دو‌گل» سوادکوه، گفت: تاکنون 12 کشته و 23 مصدوم در حادثه سقوط اتوبوس در منطقه «دو‌گل» سوادکوه تأیید می‌شود.

سخنگوی مرکزی مدیریت فوریت های پزشکی مازندران، افزود: کمک‌رسانی به حادثه‌دید‌گان ادامه دارد.

وی خاطر‌نشان‌کرد: مدیران مرتبط با بهداشت و درمان استان در منطقه حضور دارند.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :