آخرین عناوین

دوشنبه 15 آبان 1396-11:11 کد خبر:46638

با حضور رئیس کل دادگستری مازندران:

رؤسای دادگستری شهرستان‌های نور و بابلسر معرفی شدند

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری مازندران،رؤسای حوزه‌های قضایی شهرستان‌های نور و بابلسر معرفی شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، با حضور رئیس کل دادگستری مازندران رؤسای حوزه‌های قضایی شهرستان‌های نور و بابلسر معرفی شدند.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد رئیس کل دادگستری مازندران در آیین تودیع ومعارفه رؤسای دادگستری شهرستان‌های نور و بابلسر اظهار کرد:در دستگاه قضایی اخلاق خوب و پسندیده از ارکان بسیار مهم در برخورد با مردم است، باید این برخورد صادقانه و به صورت یکسان باشد تا مراجعین به دستگاه قضایی این مساله را احساس کنند.

وی افزود: قاضی، مجری قانون و حافظ عدالت است و شأن قضاوت در ساختار حاکمیت اسلامی بر گرفته از شأن قضاوت پیامبر اکرم(ص) است به طوری که ما باید با الگو گرفتن از این موضوع با عدالت و رفتار خوب و صادقانه تلاش و کوشش کنیم تا مردم احساس کنند در این نهاد قضایی روش برخورد بصورت خوب و عادلانه است.

تقوی‌فرد افزود:رؤسای دادگستری‌ها باید یک تعامل منطقی با مدیران و مسئولان شهرستان‌ها، امام جمعه و فرمانداران داشته و تفاهم خوبی با نیروی انتظامی و سپاه پاسدران که بازوی توانمند دستگاه قضایی هستند داشته باشند.

در پایان محمدعلی گل برارزاده شیرتبار به عنوان رئیس دادگستری شهرستان نور و سید اسدالله آقایی به عنوان رئیس جدید شهرستان بابلسر معارفه شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :