آخرین عناوین

دوشنبه 15 آبان 1396-20:55 کد خبر:46657

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري ساري تاكيد كرد:

همراهي شهروندان در رعايت نكات ايمني گامي موثر در كاهش حوادث

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري ساري، از امدادرساني اين سازمان در ۳۳۴ حادثه طي مهر ماه سال جاري خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ، كلانتري مديرعامل سازمان آتش نشاني به ۳۳۴ عمليات اجرايي اين سازمان در مهر ماه گذشته اشاره نموده و اظهار داشت: از مجموع عمليات هاي انجام شده ،  ۱۱۷ مورد عمليات اطفاي حريق و ۱۱۷ مورد ديگر امداد و نجات بوده است.

وي با اشاره به كاهش ۱۴ درصدي حوادث و آتش سوزي نسبت به شهريور ماه گذشته ادامه داد : طي مدت مذكور ۲۷۶ خودروي آتش نشاني به همراه ۷۵۰ مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شده اند كه درعمليات هاي صورت گرفته، ۶۲ شهروند از حوادث نجات يافتند.

اين مسئول بر رعايت موارد ايمني از سوي شهروندان تاكيد نموده و تصريح كرد: همراهي شهروندان در اين زمينه گام موثري در كاهش حوادث خواهد بود.

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري ساري تصريح كرد: حوادث مهر ماه ۱۴ مصدوم بر جاي گذاشت كه در اين زمينه ۷۰ درصد كاهش داشته و ۳ نفر نيز فوت نمودند.

اين مسئول به امداد رساني و خدمات اين سازمان در خارج از محدوده شهري اشاره كرد و گفت: در مهر ماه گذشته از كل عمليات هاي اجرايي  ۵۴ مورد در خارج از محدوده شهري بوده و  ۲۰۰ مامور آتش نشان براي انجام اين ماموريت ها اعزام شدند.

كلانتري بيان كرد: بيشترين حوادث آتش سوزي مهر ماه به ترتيب ۲۸ درصد در اماكن مسكوني ، ۲۶ درصد در معابر و گذرگاه ها، ۱۵ درصد در فضاي سبز و كشاورزي، ۱۲ درصد در وسائل نقليه ، ۸ درصد در اماكن تجاري و مابقي در سايراماكن روي داده است.

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري ساري بيشترين علت حوادث آتش سوزي در مهر ماه را به ترتيب ناشي از عدم رعايت موارد ايمني و بي احتياطي در استفاده از مواد جامد سوز، كبريت و ته سيگار و الكتريسيته دانست و خاطر نشان كرد: شهروندان در هنگام وقوع حادثه با حفظ خونسردي با شماره ۱۲۵ تماس گرفته و نيروهاي اين سازمان نيز در كمترين زمان ممكن در محل حاضر خواهند بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :