آخرین عناوین

چهارشنبه 17 آبان 1396-16:32 کد خبر:46693

تلاش شهرداری ساری و سازمان هاي تابعه شهرداري در يك نگاه:

همت شهرداری ساری و سازمان هاي تابعه شهرداري و همراهي شهروندان

تلاش تيم هاي عملياتي سازمان عمران و سازمان هاي تابعه شهرداري ساري در جهت توسعه شهر و رفاه شهروندان با رويكرد مردم مداري و پاسخگويي به نياز شهروندان ادامه دارد.


به گزارش خزر خبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ،سازمان عمران شهرداري مركز استان در راستاي زيرسازي ، بهسازي و آسفالت معابر و خيابان هاي سطح شهر عمليات زيرسازي كوچه داوود كريمي از بلوار كشاورز در مرحله اجرايي قرار گرفت.

 

در ادامه فعاليت هاي اين سازمان ، عمليات احداث كانال هدايت آبهاي سطحي در كوچه صالح  بلوار كشاورز ، كوچه كوثر درخيابان شفا ، كوچه شهيد منتظري در خيابان شهبند و خيابان مهدشت اجرايي شده و در فاز نهايي قرار دارد.

 

تيم هاي عملياتي سازمان عمران به منظور ساماندهي اراضي شهري ، اجراي ديوار كوچه بيمارستان مهر واقع در بلوار كشاورز و نيز مسير سكوي زباله در كمربندي جنوبي را اجرايي نمودند.

براساس این گزارش، فعاليت ها و خدمت رساني سازمان هاي تابعه شهرداري ساري در جهت توسعه شهر و رفاه شهروندان با رويكرد مردم مداري و پاسخگويي به نياز شهروندان ادامه دارد.

سازمان ميادين ميوه و تره بار و فرآورده هاي كشاورزي

سازمان ميادين ميوه و تره بار و فرآورده هاي كشاورزي شهرداري ساري در راستاي رفاه حال شهروندان ، طرح ساماندهي دست فروشان را در مناطق مختلف شهر اجرايي خواهد كرد و در اين زمينه جانمايي مكان مناسب نيز انجام گرديد.

در جلسه اي كه در اين راستا و با حضور مدير عامل اين سازمان، شهردار منطقه يك و مسئولان نيروي انتظامي شهرستان برگزار شد، مقرر گرديد با تعامل و همكاري دستگاههاي مربوطه بازار شب نيز در سطح شهر تشكيل گردد.

سازمان پاركها و فضاي سبز

سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري ساري ، در راستاي حفظ و گسترش فضاي سبز شهري ، كاشت نشاهاي فصلي را در مناطق مختلف شهر در دستور كار قرار داده و عملياتي نموده است.

سازمان آتش نشاني

سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري ساري در هر مهر ماه گذشته با برگزاري دوره هاي آموزشي  به مدت ۱۰۱۵۸ نفر ساعت ، اموزش خدمات ايمني را در مدارس، مهدكودك، سراهاي تداوم، رانندگان تاكسي و فروشگاههاي سطح شهر ارائه نموده است.

اين سازمان در ماه گذشته كلاس هاي اموزشي به مدت ۹۰۷۱ نفر ساعت را نيز در زمينه ارائه خدمات ايمني به شهروندان براي كاركنان برگزار نمود.

سازمان مديريت پسماند

سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري اجراي طرح تفكيك زباله از مبدا را در ادارات سطح شهر آغاز نموده است.

در اين زمينه ادارات شهرستان ساري همكاري مطلوبي را با اين سازمان داشته اند.

همكاري و مشاركت  شهروندان در اجراي طرح تفكيك زباله از مبداء تاثير بسزايي خواهد داشت.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :