آخرین عناوین

پنجشنبه 18 آبان 1396-17:14 کد خبر:46708

هشدار و اتمام حجت استاندار جدید در نوشهر:

شایستگی ملاک ابقای مدیران است/ متعلق به هیچ گروهی نیستم/اسامی مدیران رفتنی

استاندارمازندران گفت:ملاک ما شایسته سالاری است مدیر باید به مردم خدمت کند،مدیرانی که خود را با مدیریت جدید وفق ندهند، در کمترین زمان برکنار می‌شوند.


به گزارش خزرخبر، محمد اسلامی در حاشیه سفر به شهرستان نوشهر و بازدید از نیروگاه زباله‌سوز با ابراز نارضایتی از روند احداث نیروگاه زباله ‌سوز نوشهر اظهار داشت:با شرایطی که روند احداث این نیروگاه دارد تا یک‌سال آینده هم به بهره‌ برداری نمی‌رسد چه رسد به دهه فجر امسال که مدیران شهرستان نوشهر وعده می‌دهند.

وی افزود: نمره انضباط کارگاه نیروگاه زباله‌سوز نوشهر صفر است و مدیران در بازدید از زباله سوز نوشهر به جای پیشرفت فیزیکی به مسائل فنی نیروگاه زباله‌سوز نوشهر توجه کنند.

وی با تأکید براینکه محیط زیست اولویت مطلق مازندران است، تصریح کرد:توسعه مازندران را با حفظ محیط زیست می‌خواهیم و هر گونه فعالیتی که در امر توسعه مازندران باید صورت گیرد الزاما باید محیط زیست استان را پاک نگه داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بحث محیط‌ زیست اولویت مطلق در مازندران است، اظهار کرد: توسعه و بهره‌وری با هرگونه فعالیت در امر توسعه باید در کنار حفظ محیط‌زیست صورت بگیرد تا سلامت طبیعت و انسان را به خطر نیاندازد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه زباله مهم‌ترین معضل مازندران است، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل زباله در مازندران باید از سیستم‌های تکنولوژی که ضایعات زیست‌محیطی را به کم‌ترین میزان می‌رساند استفاده و در نهایت آن را به انرژی تبدیل کرد.

اسلامی با بیان اینکه برای این امر با تسهیلات و پشتبیانی مسئولان حمایت لازم به عمل می آید، گفت: سرمایه گذار این طرح نیز تعهد داد تا در مرحله نخست چه سریعتر کوره زباله‌سوز راه‌اندازی شود و در گام بعدی استفاده از انرژی تولید شده از آن در دستور کار قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم مازندران خود کمک کنند تا محیط ‌زیست آلوده نشود، خاطرنشان کرد: مردم و مسافران همراهی کنند و شهرشان را خانه خود بدانند چرا که به دلیل شیرابه‌ها مهم‌ترین ذخایر خود در دریا را از دست دادیم و این امر در اقتصاد مشکل ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: با تمهیداتی که انجام می‌شود و با تلاش همه مدیران، حمایت لازم را از پروژه نیروگاه زباله سوز نوشهر می‌کنیم تا تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی درباره تغییرات مدیریتی در سطح استان، یادآور شد: ملاک ما شایسته سالاری است و هر مدیری که شایستگی لازم را داشته باشد، ابقا می‌شود.

اسلامی رضایت مردم از مدیران را بسیار مهم دانست و بیان کرد: مدیر باید به مردم خدمت کند و امانتدار و راستگو باشد و به هرحال با توجه تعاریف انجام شده، ممکن است تا هر لحظه یک مدیر عزل شود و یا تا زمانی که بنده هستم او نیز بماند و البته مدیر بومی و غیربومی هم برای فرقی ندارد و من نماینده عالی دولت در مازندران هستم و متعلق به هیچ گروهی نیستم.

همچنین اسلامی اظهار داشت:مدیرانی که خود را با مدیریت جدید وفق ندهند، در کمترین زمان برکنار می‌شوند، دستور تغییر مدیران ناتوان را داده‌ام.

به گزارش خزرخبر، اسامی مدیرانی که تغییر خواهند کرد،بزودی منتشر می شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :