آخرین عناوین

شنبه 20 آبان 1396-16:26 کد خبر:46742

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صورت گرفت:

معارفه مسئول جدید حراست ورزش و جوانان استان

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران،مسئول جدید حراست ورزش و جوانان استان معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، حبیب حسین‌زادگان در آئین تکریم و معارفه مسئول جدید حراست ورزش و جوانان استان اظهار کرد: خدمات و عملکرد دستگاه ورزش باید رضایت‌مندی اهالی ورزش را فراهم کند.

وی با بیان اینکه وظیفه مسئولان خدمتگزاری است و این خدمات باید ارزشمند باشد، تصریح کرد: مازندران استان عرصه ورزش، و ورزشکاران این خطه پهلوان‌پرور برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از آمیزه‌های دینی ما است، افزود: حراست به عنوان چشم بیدار و مغز متفکر دستگاه اجرایی عمل کند.

معاون دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: ورزش یک حوزه پر مخاطب است و وزارت ورزش و جوانان همچون آموزش و پرورش جهت تعالی و توسعه ورزش با تک تک خانواده‌ها در ارتباط است.

محمد صانعی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی اهمیت ویژه‌ای برای وزارت ورزش و جوانان دارد، افزود: توسعه حوزه‌های جوانان، بانوان و ورزش قهرمانی از دیگر محورهای مهم با اهمیت وزارت ورزش و جوانان است.

وی حوزه حراست ورزش و جوانان با توجه به اهمیت موضوع بسیار مهم دانست.

ایمانی مدیرکل حراست مازندران نیز با اشاره به اینکه حراست جایگاه حساس و مهم است، اظهار کرد: این مسئولیت‌ها فرصت گران‌بها، نعمت، توفیق و امانت الهی است و باید به خوبی انجام وظیفه کنیم.

براساس این گزارش، در پایان از زحمات چندین ساله خسرو سیفی در حراست اداره کل ورزش و جوانان  مازندران قدردانی و مهدی معافی به عنوان مسئول جدید حراست ورزش و جوانان مازندران منصوب شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :