آخرین عناوین

دوشنبه 22 آبان 1396-16:27 کد خبر:47763

پس از گذشت حدود 3 ماه از آغاز فعالیت رسمی شوراها انجام شد:

شهردار جدید تنکابن انتخاب شد

سرانجام پس از حدود سه ماه از آغاز به کار شورای اسلامی شهر تنکابن،شهردار جدید این شهر انتخاب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سرانجام پس از گذشت حدود سه ماه از آغاز فعالیت رسمی شورای پنجم شهر تنکابن، محمد زرودی به عنوان شهردار تنکابن با رأی اکثریت اعضای این دوره انتخاب و صورتجلسات مربوطه نیز بطور کامل امضاء شد.

سرانجام با توافق اکثریت اعضاء مبنی بر انتخاب از بین دو گزینه نهایی باقی مانده از روال گذشته، زرودی با کسب رأی موافق به سمت شهردار آینده شهر تنکابن از سوی اعضاء انتخاب شد و صورتجلسات مربوطه نیز این‌بار بصورت کامل به امضاء حضار در جلسه رسید.

در تصمیم‌گیری قبلی اعضای شورای اسلامی شهر تنکابن در شهریورماه، محمدرضا احمدی‌نژاد قصبه برای این سمت انتخاب‌شده بود که با تنها با چهار رای موافق صورت‌جلسه امضا شده بود که حواشی زیادی روبرو شده بود.

از 22 کاندیدای دستیابی به کرسی شهرداری تنکابن، پنج نفر از دل آنان بیرون آمد که در ادامه آقایان احمدی‌نژاد و زرودی به‌عنوان عضو علی‌البدل به این لیست اضافه شدند.

انتخاب اول شورا، محمدرضا احمدی‌نژاد قصبه بود که نتوانست مورد تأیید استانداری مازندران قرار گیرد و نهایتاً پس از برگزاری سلسله جلساتی بدین منظور، محمد زرودی مورد توافق اکثریت اعضا قرار گرفت.

بدین ترتیب محمد زرودی با 5 رأی موافق سکان‌دار شهرداری تنکابن شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :