آخرین عناوین

جمعه 26 آبان 1396-15:20 کد خبر:47828

روابط عمومی هلال احمر مازندران در اطلاعيه ای اعلام کرد:

درخواست هلال احمر از مازندرانی ها برای کمک به زلزله زدگان

روابط عمومی هلال احمر مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد، با توجه به برودت هوا در مناطق زلزله زده، بیشترین اقلام مورد نياز زلزله زدگان، نایلون، پتوي نو، کنسروجات و ست لوازم بهداشتي می باشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی هلال احمر مازندران، این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد، با احترام و تشكر فراوان از مردم مهربان، فهيم و نوعدوست استان مازندران براي اهداي کمک های نقدی و غیر نقدی به هموطنان عزيزمان در مناطق زلزله زده غرب كشور، به اطلاع می رساند در حال حاضر بیشترین اقلام مورد نياز زلزله زدگان، نایلون براي پوشش سقف، پتوي نو، کنسروجات تاريخ دار، ست لوازم بهداشتي می باشد.

لذا با توجه به برودت هوا و شرايط جوي مناطق زلزله زده، از هم استاني هاي عزيزي كه تمایل به مشارکت در کمک رساني به هموطنان زلزله زده را دارند، استدعا داريم در اسرع وقت اقلام مذکور را به چادرهاي هلال احمر در سطح شهرها و يا جمعیت هلال احمر شهرستانها براي ارسال فوری به مناطق زلزله زده تحویل نمایند.

براساس همین گزارش، جمعیت هلال احمر مازندران با صدور اطلاعیه ای دیگر از مردم نیکوکار استان برای یاری زلزله زدگان دعوت و اعلام کرد:به اطلاع می رساند مقادير زيادي اجناس و اقلام مورد نياز زلزله زدگان توسط مردم مهربان و نوعدوست استان مازندران اهداء ، در مجموعه هاي جمعيت هلال احمر تفكيك ، بسته بندي و آماده ارسال به مناطق زلزله زده مي باشد.

از آنجايي كه انتقال اجناس و اقلام مورد نياز زلزله زدگان بايستي از طريق كاميون و تريلي انجام شود و اين كار نياز به مشاركت و همراهي شما مهربانان دارد ، لذا از تمامي ادارات و نهادها، سنديگاها ، تعاوني ها و هموطناني كه مي توانند در اين راه كمك كار ما باشند و در انتقال اين اقلام هلال احمر را ياري نمايند، تقاضا داريم از طريق شماره تلفن هاي ذيل ( ٢٤ ساعته )موارد را اطلاع دهند.

تلفن های تماس: ٣٣٢٨٤٢٣٨-٠١١ ؛ ٣٣٢٨٣٠٤٩-٠١١

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :