آخرین عناوین

يکشنبه 28 آبان 1396-16:53 کد خبر:47866

چشم استاندار جدید مازندران روشن!!

وقتی روابط عمومی استانداری مازندران،استاندار را نمی شناسد/آقای استاندار چشمت روشن

روابط عمومی ضعیف و پرحاشیه استانداری مازندران استاندار جدید را به رسمیت نمی شناسد.


به گزارش خزرخبر،استاندار جدید مازندران ، چند مدیر کل و رییس سازمان در سطح مازندران در طی روزها و ماه های اخیر تغییر نموده و جا به جا شده اند اما روابط عمومی ضعیف و پرحاشیه استانداری مازندران متاسفانه استاندار و مدیران کل جدید را به تمسخر گرفته است.

یکی از عوامل تغییر و ضعف استاندار قبلی که مسئول روابط عمومی بوده،در دوره استاندار جدید هم با همان روش خودنمایی و زیرزمینی سعی در حاشیه سازی برای این استاندار دارد که امیدواریم استاندار جدید هر چه سریعتر این ویروس ویرانگر را از حوزه استانداری اخراج نماید.

بر اساس این گزارش ،سایت استانداری مازندران در بخش مدیران استان،اسامی مدیران قبلی ای را که تغییر نموده و جا به جا شده اند را تغییر داده اما تصویر مدیران جدید را در سایت استانداری تغییر نداده است به طوری که این حاشیه سازی شامل شخص استاندار هم شده و نام استاندار جدید به همراه تصویر استاندار ضعیف قبلی در سایت نشان داده می شود.

امیدواریم استاندار جدید هر چه سریعتر این گلوگاه حساس و پرحاشیه را که مستقیما زیر نظر خودش فعالیت می کند را اصلاح نموده تا بتواند رسانه های استان را نیز همراه و پشتیبان خود جهت رسیدن به اهداف سازنده،به همراه داشته باشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :