آخرین عناوین

يکشنبه 28 آبان 1396-17:29 کد خبر:47868

جدیدترین خبر از تغییرات مدیران مازندران/مدیران رفتنی حاضر باشند!!

تغییر و جا به جایی برخی مسئولان و مدیران مازندران نزدیک شد

تغییر و جا به جایی برخی از مدیران و مسئولین مازندران به مرحله اجرا نزدیک شد.


به گزارش خزرخبر،با توجه به تغییر استاندار مازندران و با توجه به ارزیابی مسئولین دست اندر کار از فعالیت مدیران استانی و همچنین چراغ سبز استاندار جدید،تغییر و جا به جایی مدیرانی که در ارزیابی ها و عملکرد خود نمرات ضعیف کسب نموده اند در دستور کار قرار گرفت.

استاندار جدید مازندران در اولین انتصاب بجا و شایسته خود،یکی از گلوگاه ها و نقاط حساس استانداری یعنی مسئول دفتر حوزه استاندار را تعویض و ترمیم نمود تا با خیال راحت به کار خود ادامه دهد.

وی در دومین انتصاب خود نیز مسئول پیگیری های حوزه استانداری را منصوب نمود تا با خیال راحت تر بتواند در خدمت به مردم موفق باشد.

گزارشات دریافتی حاکی از آن است که با توجه به انتقادات شدید و بجای رسانه ها و بسیاری از روابط عمومی ها،مسئول روابط عمومی استانداری که از عوامل اصلی تغییر استاندار قبلی نیز بوده،به زودی باید این پست را ترک نموده و به جای قبلی خود برگردد تا این گلوگاه فعالیت استاندار جدید نیز،ترمیم شود.

به گزارش خزرخبر، به طور یقیق برخی از مدیران و مسئولین دیگر نیز در حوزه زیر مجموعه استانداری تغییر خواهند نمود که به علت جلوگیری از سنگ اندازی در فعالیت استاندار جدید توسط افرادی که احتمال تغییرات آنها وجود دارد و تقریبا به مرحله اجرا رسیده است از انتشار نام آنها در حال حاضر خودداری می نمائیم.

تغییر در حوزه آموزش و پرورش مازندران تقریبا به مرحله نهایی رسیده است و قاسمی که در دوران فعالیت خود بیشترین انتقادها ، فعالیت های سیاسی و حاشیه ها را داشته است و حتی نمایندگان مازندران نیز به انتقادهای جدی از وی پرداخته اند باید از این منصب خداحافظی نموده و جای خود را به نیرویی بهتر و تاثیرگذار تر و کم حاشیه تر بدهد.

تغییر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران که در طی مدت فعالیت خود نتوانسته از حاشیه ها و انتقادات نسبت به فعالیت خود و حوزه کاری خود کم نماید از دیگر موارد و جا به جایی هایی خواهد بود که خوشحالی بسیاری از متخصصان ، کارشناسان و همچنین برخی از نمایندگان را در پی داشته و دارد.

تغییر مدیر کل سازمان فنی  و حرفه ای مازندران که با حاشیه های خاص سیاسی و رسانه ای نیز در دوران فعالیت خود مواجه بود وحتی تقابلی با رسانه های منتقد داشته،از دیگر جا به جایی های بجا و شایسته در سطح مازندران می باشد.

در حوزه ورزش و جوانان و فرمانداری ساری نیز که دو برادر دو پست مهم و تاثیر گذار را در اختیار دارند اما نتوانسته اند فعالیت هایی در حد انتظار داشته باشند تغییرات و جا به جایی هایی شاهد خواهیم بود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران نیز که از بدو ورود خود به مازندران همواره زیر ذره بین انتقادات و حاشیه های مدیریتی بود و در دوران استاندار جدید نیز سعی نمود خود را به وی نزدیک نماید و از جایگاه رسانه ملی خود نهایت استفاده را ببرد خوشبختانه در لیست تغییرات حتمی قرار دارد.

مدیر کل بهزیستی مازندران نیز خوشبختانه در لیست مدیران ضعیف قرار گرفته و علی رغم در اختیار داشتن نام خانوادگی: آرام،اما نتواسته نام خود را در این سازمان به عنوان مدیر موفق به ثبت برساند و باید به زودی با رفتنش،جان تازه ای به این سازمان بدهد.

تغییر محمودی مدیر کل تامین اجتماعی مازندران نیز که به ظاهر کم حاشیه اما در اجرا ضعیف عمل نمود نیز انجام خواهد شد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت که به مدیر اقتصادی معروف شده و انتقادات زیادی را از تشکل ها و مدیران کارخانه ها به همراه خود دارد نیز بالاخره رفتنی شد.

مدیر عامل پر سابقه برق منطقه ای مازندران نیز بالاخره علی رغم سعی و تلاش فراوان جهت ماندگاری در این پست،رفتنی شد تا نیرویی جوانتر و کارآمدتر به جای وی این اداره بزرگ را بدست گرفته و اداره کند.

به گزارش خزرخبر،اسامی مدیران اعلام شده ،در لیست شماره یک تغییرات و جا به جایی ها قرار دارند و در لیست شماره 2 نیز که به زودی منتشر می شود  برخی دیگر از مدیران و مسئولان تغییر خواهند نمود که امیدوارم استاندار جدید مازندران جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های خود،هر چه زودتر مدیران همسو با خود و دولت را بکار گیرد.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :