آخرین عناوین

سه شنبه 30 آبان 1396-8:39 کد خبر:47889

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود:

برگزاری آئين تكريم و معارفه شهرداران نكا

آئين تكريم و معارفه ، شهرداران گذشته و فعلي شهر نكا پنج‌شنبه با حضور مديران استاني و شهرستاني در سالن همايش‌هاي ارشاد نكا برگزار مي‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، پس از آنکه اعضای شورای شهر نکا با اکثریت آرای خود، سیدمهدی احمدی را به عنوان شهردار جدید شهر نکا انتخاب کردند و حکم وی از سوی استاندار وقت مازندران صادر شد، آئین معارفه وی پنج‌شنبه جاری دوم آذر ماه برگزار می‌شود.

براساس تبصره 3 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، نصب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از 200 هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور و در سایر‌ شهرها به پیشنهاد شورای شهر و حکم استاندار صورت می‌گیرد.

ربیع فلاح جلودار، استاندار سابق مازندران در 25 مهر ماه سال جاری در حکمی سید مهدی احمدی را که با اکثریت آرای اعضای شورای شهر نکا به عنوان شهردار انتخاب شده بود، به عنوان شهردار نکا منصوب کرد.

سید مهدی احمدی، فعالیت خود را عنوان شهردار نکا از اواخر مهر ماه در نکا آغاز کرد و از همان ابتدا استفاده از تمام ظرفیت‌های شهر را برای پیشبرد امور در دستور کار خود قرار داد و خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار داد.

احمدی در جلسات مختلف انجام شده با کارکنان شهرداری نکا و برگزاری جلسات شورای اداری در این مدت، خواهان همکاری همه‌جانبه برای ساخت شهری ایده‌آل با استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهری دانست تا شاهد تغییرات رو به رشد در شهر نکا باشیم.

وی همچنین داشتن نیروهای توانمند و کارآمد در بدنه شهرداری با استفاده از نظم و منشور ده‌گانه اخلاقی را یکی از عوامل مهم در کنار پشتکار برای رسیدن به موفقیت دانست.

شهر نکا در سال‌های مختلف از برخی از کمبودها و مشکلات رنج برده است و برخی معضلات همچنان دامن‌گیر این شهر است که باید با برخورداری از سرعت عمل در کارها به‌ گونه‌ای عمل شود تا در آستانه شروع به کار شهردار جدید و در ادامه فعالیت، شاهد تحولات مثبت در شهر باشیم.

در کنار معارفه سید مهدی احمدی به عنوان شهردار جدید نکا، همچنین از تلاش‌های روح‌الله جمشیدی‌اردشیری که از دی ماه سال گذشته به عنوان شهردار نکا بر این مسند نشسته بود، قدردانی و تجلیل می‌شود.

سید مهدی احمدی عضو سه دوره شورای شهر ساری، رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا، ریاست مؤسسه قرآنی نورالهدی و عضو هیأت علمی دانشگاه را در کارنامه و سوابق اجرایی خود دارد.

وی از قاریان و مدرسان قرآنی مطرح استان است و از وی بیش از هفتاد مقاله در مجلات معتبر علمی و پژوهشی و  ISI و همایش‌های ملی و بین‌المللی به چاپ رسیده است و تألیف و چاپ 9 جلد کتاب از دیگر سوابق علمی و پژوهشی این عضو هیات علمی گروه واحد ساری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :