آخرین عناوین

سه شنبه 30 آبان 1396-9:36 کد خبر:47892

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران اعلام کرد:

همسان‌سازی حقوق خواسته‌ای به حق است/ سربار دولت نیستیم

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه همسان‌سازی حقوق خواسته‌ای به حق است، گفت: تامین اجتماعی سازمانی دولتی نیست و متعلق به اقشار کارگر است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، سیدعلی‌اصغر محمودی در مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون کار جمهوری اسلامی ایران که در سالن الغدیر سپاه کربلای استان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی متعلق به اقشار کارگر است و یک سازمان دولتی نیست.

وی افزود: ما یک نهاد و سازمان درآمد، هزینه هستیم، باید حق بیمه بگیریم و به تعهدات خود بپردازیم.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه این سازمان 20 نوع تعهد و خدمت می‌دهد، خاطرنشان کرد: باید از منابع صندوق صیانت کنیم، کسی می تواند از این صندوق برخوردار باشد که در این صندوق ذخیره کرده باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه گاهی به جای اینکه کارگران به سمت ما بیایند در ردیف دیگران و در مقابل ما قرار می‌گیرند، بیان کرد: 200 میلیارد تومان در یک ماه در استان مازندران پرداختی سازمان است.

محمودی با بیان اینکه 550 میلیارد تومان مطالبات معوقه داریم، یادآور شد: انتظار داریم تا کارگران از صندوق خود حمایت و صیانت کنند.

وی ادامه داد: باوجود مشکلات مالی که داشته‌ایم اما سعی می‌کنیم بازنشستگان و کارگران حداقل در بحث درمان سازمان تامین اجتماعی که پیشانی خدمات سازمان است مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه 42 میلیون نفر در کشور زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند افزود: ما سربار دولت نیستیم بلکه این سازمان یار بزرگ دولت محسوب می‌شود.

محمودی در پایان با اشاره به اینکه همسان‌سازی حقوق خواسته‌ای به حق است، گفت: بدهی‌هایی که از گذشته انباشته شده و طبق ماده 12 قانون برنامه ششم باید عملیاتی شده، پرداخت شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :