آخرین عناوین

چهارشنبه 1 آذر 1396-11:40 کد خبر:47912

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری خبر داد:

اجرای شبانه یک پروژه عمرانی در ساری

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری گفت: پروژه روان سازی ترافیک در خیابان سعدی اجرا و به اتمام رسید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران شهرداری ساری، پروژه روان سازی ترافیک در خیابان سعدی اجرا و به اتمام رسید.

براساس این گزارش، با تلاش حوزه راه سازی این سازمان تابعه، تلاشگران سازمان عمران عملیات آماده سازی و آسفالت خیابان سعدی را با توزیع150 تن آسفالت به مساحت 813 مترمربع از مسیر خیابان میرزمانی به سمت خیابان فرهنگ طی عملیاتی شبانه به بهره برداری رساندند و طبق آخرین اخبار میدانی عملیات آسفالت در خیابان شیخ طبرسی مراحل اجرایی خود را سپری می کند و تا انتشار این خبر 86 مترمربع از این مسیر نیز آسفالت شده است.

این گزارش حاکیست سید حمید هاشمی مدیرعامل سازمان عمران در حاشیه نظارت بر روند اجرای این پروژه در جمع تنی چند از خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه خیابان سعدی و کوچه های فرعی آن از مسیرهای پرتردد شهروندان و مسیری ارتباطی به شمار می رفت، اجرای این پروژه عمرانی نقش بسزایی در روان سازی ترافیکی و سهولت بیشتر در عبور و مرور شهروندان خواهد داشت.

هاشمی افزود: عملیات زیرسازی کوچه امام رضا(ع) از میانرود وکوچه هدایت از جنب تالار ماه و ستاره بلوار کشاورز توسط تیم های عملیاتی سازمان عمران دنبال و این مناطق در نوبت برای اجرای عملیات آسفالت قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل سازمان عمران از اجرای دیوار کوچه فهمیده 18 از خیابان فهمیده و جنب سکوی زباله از کمربندی جنوبی به منظور ساماندهی اراضی این مناطق یاد و خاطر نشان کرد: روند رو به رشدی در پروژه هدایت آب های سطحی سازمان وجود دارد و اجرای کانال در نقاط مختلف شهر بر اساس نیازسنجی صورت گرفته دنبال می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :