آخرین عناوین

چهارشنبه 1 آذر 1396-12:21 کد خبر:47914

مديرعامل سازمان مردم نهاد خيريه همت عالي مازندران خبر داد :

اعزام کاروان سلامت به روستای امره از توابع شهرستان ساري

کاروان سلامت مازندران برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی رایگان به روستای امره ساری اعزام می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان مردم نهاد خيريه همت عالي ،سید مفید نوروزی مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه همت عالی مازندران اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی و آموزشی رایگان ، با همکاری پزشکان ، پیراپزشکان و سایر اعضای این سازمان مردم نهاد ، کاروان سلامتی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز  پنج شنبه ۲ آذر ماه در روستای امره شهرستان ساری برگزار می شود.

وی افزود: این کاروان متشکل از حدود ۳۰ نفر پزشک و پیراپزشک به آن  روستا اعزام می شوند و پشتیبانی و تامین داروی رایگان برای بیماران نیازمند نیز از سوی این موسسه انجام خواهد شد.

نوروزی گفت:در این کاروان متخصص داخلی، قلب و عروق ، أطفال ، جراحی عمومی ، زنان و زایمان ، ارتوپد و جراح مغز و اعصاب ، دندانپزشک ، پزشک عمومی ، روانشناس ، تغذیه ، پرستار ، ماما و تکنسین بخش های مختلف حضور دارند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد ادامه داد: آموزش به اهالی روستا یکی از بخش های مهم این کاروان است که با موضوع دیابت ، تغذیه و روانشناسی انجام میشود و در آینده نزدیک برنامه های زیادی در این خصوص با همکاری آموزش و پرورش ، سایر ادارات و بخش های دولتی و غیر دولتی اجرایی خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :