آخرین عناوین

چهارشنبه 1 آذر 1396-16:34 کد خبر:47916

به دلیل عدم پرداخت بدهی سوی شهردار نکا صورت گرفت:

ادامه ساخت و ساز ساختمان تندیس نکا منوط به پرداخت بدهی

ساختمان تجاری تنديس نكا با حكم شهردار نكا به‌ دليل بدهی به شهرداری مسدود شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در مهرماه امسال در اولین اقدام شهردار جدید نکا در بدو انتصاب به عنوان شهردار این شهر شاهد مسدود کردن راه‌های ورودی به بانک ملت مرکزی به دلیل بدهی بودیم.

اقدام شهردار نکا در آن دوره شاید برای بیشتر افراد جامعه قابل هضم نبود که چطور ممکن است که بانک توسط شهرداری مسدود شود، اما با گذشت یک ماه از آن اقدام، امروز چهارشنبه در اقدامی دیگر شاهد مسدود شدن به دلیل بدهی بودیم.

این بار ساختمان تجاری تندیس نکا به دلیل بدهی مسدود شد و ساخت و ساز این واحد تجاری تعطیل و از سرگیری فعالیت‌ها منوط به پرداخت بدهی به شهرداری نکا شد.

در سال‌های اخیر در پرداخت نکردن عوارض توسط مردم، نهادها و سازمان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی به یکی از مشکلات شهرداری‌ها و به تناسب عدم ارائه مناسب خدمات به شهروندان شده است.

سید مهدی احمدی، شهردار نکا که فردا مراسم معارفه وی به صورت رسمی در سالن ارشاد نکا برگزار می‌شود، برخورد با بدهکاران به شهرداری را یکی از برنامه‌های مهم خود در ارائه خدمات بهتر به شهروندان اعلام کرد.

ماه گذشته شهردار نکا با مسدود کردن راه‌های ورودی به بانک ملت مرکزی نکا خواهان احقاق حق مردم و تسویه بدهی بیش از 2 میلیارد ریالی بانک ملت به شهرداری نکا شده بود که بانک ملت با ارسال درخواست کتبی، خواهان فرصت و مهلت برای تسویه بدهی‌های خود شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :