آخرین عناوین

پنجشنبه 2 آذر 1396-17:5 کد خبر:47937

شهردار نكا بیان کرد:

چهره نکا را تبدیل به نگین کشور ایران می‌کنیم/ برای احقاق حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم

شهردار نكا گفت: مردم ما سزاوار بهترین‌ها هستند، به مردم قول می‌دهیم که چهره این شهر را عوض خواهیم کرد و نکا را به نگین کشور ایران تبدیل می‌کنیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیدمهدی احمدی در مراسم تکریم و معارفه شهرداران نکا اظهار داشت: توفیق خدمت‌رسانی به مردم توفیق بزرگی است که نصیب حال بنده شده است و اکنون که این امانت به من سپرده شده است باید تلاش شود تا بهترین خدمت در این سنگر به مردم ارائه شود.

وی افزود: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و اگر چه شاید در برخی از موارد با وجود تلاش‌های انجام شده به برخی از خواسته‌های خود نرسیدند اما در ادامه راه باید همه ما تلاش کنیم تا نکا به جایگاه واقعی خود برسد.

شهردار نکا با اعلام اینکه آنچه موجب تعالی و توسعه شهر می‌شود، نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی جوان، با انگیزه و متعهد لازمه توسعه است که این نیروها در شهرداری نکا وجود دارد و امیدواریم با تلاش همگانی در این مسیر موفق‌تر از همیشه عمل کنیم.

این مسئول ادامه داد:شهر نکا از بسیاری مشکلات رنج می‌برد و ورودی و خروجی شهر نکا، فضای سبز، نورپردازی‌ها و برخی از موارد دیگر از جمله مسائلی است که باید حل و فصل شود و در این بخش برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

احمدی افزود: شهرداری نکا در کنار مطالباتی که از شهروندان و اشخاص حقیقی و حقوقی از 50 میلیون تومان تا 2 میلیارد و 700 میلیون تومان طلب دارد، بدهی‌هایی هم دارد که نسبت به این مطالبات و بدهی‌ها بی‌تفاوت نیستیم و برای احقاق حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم.

*نکا همچنان سیل‌زده و نیازمند بازسازی

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سیل نکا در سال 78 و خطاب به استاندار مازندران گفت: نکا همچنان سیل‌زده و نیازمند بازسازی است و انتظار داریم از محل اعتبارات بحران، کمکی ویژه برای رفع مشکلات و مشکل رودخانه نکا برداشته شود.

شهردار نکا اظهار کرد: نکا دارای بهترین مردم و کمترین اعتبارات از بودجه استانی است که امیدواریم سهم ما در بودجه‌های استانی دیده شود.

این مسئول افزود: ورودی و خروجی شهر نکا شایسته مردم این شهر به عنوان دروازه ورودی شرق و غرب نیست و تلاش داریم تا در این بخش هم با زیباسازی و فضاسازی‌، ایجاد پارک و دروازه قرآن، تغییرات اساسی انجام دهیم و در مجموع 14 پروژه به نیت 14معصوم در نکا در دست اقدام است.

* چهره نکا را عوض و تبدیل به نگین کشور ایران می‌کنیم

احمدی در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه مردم ما سزاوار بهترین‌ها هستند، بیان کرد:  به مردم قول می‌دهیم که چهره این شهر را عوض خواهیم کرد و نکا را به نگین کشور ایران تبدیل می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مهم نکا در بخش‌های مختلف گفت: دریا، رودخانه نکا و جنگل قرمرض از ظرفیت‌های مهم نکا برای افزایش توسعه است که باید توجه ویژه این مقوله‌ها اعمال شود.

شهردار نکا اظهار کرد: نکا با وجود دارا بودن دریا، ساحل ندارد و به نوعی دریای نکا برای بهشهر است و ما مستأجر بهشهر هستیم و تلاش داریم تا این وضعیت بهبود یافته و تحویل ما شود.

این مسئول افزود: در بخش رودخانه نکا که از وسط شهر می‌گذرد، با توجه به چهار کیلومتر مسیر رفت و چهار کیلومتر مسیر برگشت این رودخانه، مصمم هستیم تا این پروژه به بهره‌ برداری برسد و از شرایط مطلوب برخوردار شود.

احمدی در پایان با اشاره به ظرفیت جنگل قرمرض، گفت: هفته آینده این پارک به مزایده گذاشته می‌شود تا به بخش خصوصی واگذار شود و چشم‌اندازهای زیبایی در این بخش و بخش‌های مختلف و فراوان دیگر برای شهر نکا دیده شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :