آخرین عناوین

سه شنبه 7 آذر 1396-10:37 کد خبر:48015

پایان خونین تعقیب همسر ومادرزن در کمربندی قائمشهر

زن جوان و مادرش که در تعقیب شوهر عصبانی اش سوار بر پراید در حال فرار بود به دیوار خانه کوبید و روانه بیمارستان شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز ، شامگاه یکشنبه ساکنان و مغازه داران محله‌ای واقع در جاده کمربندی اسکندر کلا، شهرستان قائمشهر-استان مازندران- متوجه سرعت غیرعادی دو خودروی پراید و پژوپارس شدند،لحظه‌ای بعد هم ناگهان هر دو خودرو با انحراف از مسیر و پس از برخورد با دیواره حفاظتی وسط جاده، به دیوار حیاط خانه‌ای کوبیدند و متوقف شدند،مردم وحشت زده که با شنیدن صدا تصور کرده بودند تیراندازی اتفاق افتاده است بسرعت خود را به محل حادثه رساندند و ماجرا را به پلیس خبر دادند.

دقایقی بعد سرنشینان خودرو پراید که مادر و دختر بودند به‌دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند اما از داماد که راننده خودرو پژو پارس بود و تعقیب‌شان می‌کرد خبری نبود.

در ادامه بررسی‌ها، پلیس اطلاعاتی به‌دست آورد که نشان می‌داد سرنشین فراری پژو پارس- داماد خانواده- از مدتی قبل با همسرش دچار اختلاف‌های شدید خانوادگی شده است، تا اینکه شب حادثه دامنه اختلاف‌ها بالا گرفت و زن جوان و مادرش سواربرخودرو پراید پا به فرارگذاشتند، اما داماد خانواده سوار بر خودروی پژو، به تعقیب‌شان پرداخته بود که این حادثه رخ داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تکذیب وقوع تیراندازی در کمربندی اسکندرکلا- گفت: علت حادثه، اختلاف‌های خانوادگی بوده که تلاش برای دستگیری داماد فراری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از کشف یک قبضه سلاح شکاری در این حادثه خبر داد و گفت: هیچگونه تیراندازی رخ نداده و صدای شنیده شده ناشی از برخورد خودروها با دیوارحفاظتی فلزی وسط خیابان- گاردریل و خانه یکی از شهروندان بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :