آخرین عناوین

چهارشنبه 8 آذر 1396-8:49 کد خبر:48031

مدیرکل بانوان استاندارای رفتی است یا ماندنی!!؟

آیا روزهای پایانی مدیرکل بانوان استانداری نزدیک است!!

مدیرکل بانوان در آخرین پست اینستاگرامی اش با انتشار عکس و متنی که بوی خداحافظی می دهد، خود را راننده مسافر خوانده و نوشته می رود که سبکبال برگردد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از عبارت، این روزها و با پیشرفت فناوری دیگر باید آدم ها را به چند قطعه کرد و فهمیدن آنها ممکن نخواهد شد مگر اینکه قطعات این پازل را کنار هم بچینید،بخش عمده حرف ها و تفکرات آدم ها را باید در فضای مجازی جستجو کنید.

اهمیت این فضا آنقدر زیاد است که دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مهمترین تصمیمات مملکتی را نه از طریق کنفرانس خبری بلکه از راه توئیتر اعلام می کند.

از جمله شبکه های مجازی پرطرفدار در ایران باید به اینستاگرام اشاره کرد،شبکه ای که چندان در میان مسئولان ارشد مازندرانی طرفدار ندارد و شاید ۲۰ درصد از آنها اینستاگرام فعال داشته باشند.

یکی از همین مدیران مریم جمشیدی  مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران است که ۴ سال است در این مسئولیت مهم و البته بی بودجه قرار دارد.

بعد از برکناری هاشم زاده از ریاست دفتر استاندار همه منتظر برکناری احمد مظفری از روابط عمومی هستند اما شاید مریم جمشیدی زودتر از دیگران پستش را ترک کند و به مدرسه محل خدمتش در بابل بازگردد.

وی در آخرین پست اینستاگرامی اش با انتشار عکس و متنی که بوی خداحافظی می دهد خود را راننده مسافر خوانده و نوشته این روز را فراموش نخواهد کرد زیرا می رود که که سبکبال برگردد.

آیا این پست به معنای خداحافظی مریم جمشیدی از اداره کل بانوان و خانواده استانداری است؟ یا صرفا پستی قلبی برای موقعیتی احساسی زیر باران!!

به هرحال از ما نشنیده بگیرید اما احتمالش خیلی زیاد است که او دیگر در برف ریزان زمستان کاری در ساختمان سفید استانداری نداشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :