آخرین عناوین

چهارشنبه 8 آذر 1396-12:46 کد خبر:48037

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از مسئولین!!

چند نفر از مسئولان استانی در نماز جمعه حضور دارند؟

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از مسئولین گفت:چرا مسئولان استان به نماز توجه ندارند،چند نفر از مسئولان استانی در نماز جمعه حضور دارند؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، آیت‌الله نورالله طبرسی در سومین اجلاسیه استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی اظهار کرد: برای شیعه ننگ است که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته و نسبت به نماز کم‌توجه باشد، این شأن شیعه نیست.

وی تصریح کرد: این تقصیر و قصور به ‌دلیل عدم شناخت کافی ما از ائمه اطهار(ع) است و اگر این شناخت به‌درستی انجام می‌شد اجازه ترک نماز را نمی‌دادیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: ترک نماز و بی‌اعتنایی مربوط به ضعف یقین است، بهترین اوقات ائمه(ع) ما خواندن نماز بود و توجه ویژه‌ای به این موضوع داشتند.

این مسئول با اعلام اینکه استفاده از فضای مجازی باید به‌صورت هدفمند باشد، گفت: کشورهای ایجادکننده فضای مجازی نسبت به فیلترینگ کردن و محدودیت این فضا نیز اقدام می‌کنند.

طبرسی با اشاره به مشکلاتی که استکبار در یمن، عراق و سوریه برای مردم ایجاد کرده است، افزود: آیا مشکلات واقعی مردم یمن در فضای مجازی منتشر می‌شود، این همه جنایت در حال انجام است، آنها از ظرفیت مجازی برای توسعه رفتار خبیثانه خویش استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: امکان عدم استفاده از فضای مجازی وجود ندارد ولی باید به‌ صورت هدفمند پیگیر این موضوع بود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطرنشان کرد: از این فضا باید به‌ صورت مناسب استفاده شود، بسیاری در این فضا نسبت به ترویج فرهنگ اسلامی اقدام می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: فضای مجازی را باید در اختیار بگیریم و فرهنگ استفاده از این فضا باید در جامعه نهادینه شود.

طبرسی در ادامه خواستار توجه به مسائل پرداخت زکات شد و گفت: اگر نسبت به پرداخت درست زکات توجه شود، زکات بنیه مالیه حکومت است که اگر تقویت می‌شد، جامعه فقیر نداشت.

وی با اعلام اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه ترویج شود، اضافه کرد: امام عصر(عج) با این روش دنیا را اداره می‌کند ولی در حال حاضر چراغ امر به معروف و نهی از منکر خاموش است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه چرا مسئولان استان به نماز توجه ندارند، بیان کرد: نماز جمعه یک نماز حکومتی است، چند نفر از مسئولان استانی در نماز جمعه حضور دارند؟

این مسئول با اعلام اینکه وقتی دولتی خانواده خود را نمازخوان نکند، از مردم انتظاری نیست، افزود: وقتی مردم ببینند که وقت نماز شد پرسنل به سمت نمازخانه‌ها می‌روند این موضوع در جامعه نهادینه می‌شود.

طبرسی با اعلام اینکه در حال حاضر در فضای حقیقی مشکلات جدی داریم، تأکید کرد: اگر فضای حقیقی خودمان را درست کنیم، فضای مجازی ما هم درست می‌شود.

وی یادآور شد: عاشورا و هیأت‌های مذهبی بزرگترین ظرفیت برای ترویج فرهنگ نماز است و باید از این ظرفیت به نحو مناسب استفاده کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :