آخرین عناوین

چهارشنبه 8 آذر 1396-13:26 کد خبر:48038

با کسب اکثریت آرا صورت گرفت:

شهردار پل‌ سفید ابقا شد

با رأی اکثریت اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پل‌سفید، شهردار این شهر ابقا شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از سوادکوه ‌نیوز،رمضان پاریاو که از اردیبهشت 1386به مدت 10 سال شهردار پل‌سفید بود با رأی 5 عضو شورای شهر برای بار سوم به عنوان شهردار پل‌سفید انتخاب شد.

مهر‌علی قدیری با اشاره به اینکه برای انتخاب شهردار پل‌سفید با 13 نفر مصاحبه‌شد، گفت: طرح‎ها و برنامه‌های مختلف نامزد‌های شهرداری پل‌سفید دریافت شد و جلسات متوالی با آنان برگزار‌شد و بومی‌بودن و دارا‌بودن آشنایی لازم با شهر از اولویت‌های ما در انتخاب شهردار بود.

وی با بیان اینکه رمضان پاریاو که با 5 رأی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار پل‌سفید انتخاب‌شد سابقه 2 دوره متوالی مسئولیت شهرداری پل‌سفید را در کارنامه دارد و از پرسنل شهرداری این شهر است، افزود: فعالیت‌های زیر‌بنایی مناسبی توسط شهردار پل‌سفید انجام‌شد.

رئیس شورای شهر پل‌سفید با اشاره به اینکه موضوع درآمد برای شهرداری‌ها از اولویت‌های مهم است و شهردار منتخب هم در این زمینه پیگیری‌های مناسبی را داشت، خاطر‌نشان‌کرد: اولویت شورای شهر پل‌سفید موضوع در‌آمد پایدار و مستمر و ادامه این روند است.

قدیری از لزوم نیرو‌سازی و جلوگیری از نیرو‌سوزی خبر داد و به برگزاری جلساتی با شورای شهر زیراب اشاره کرد و گفت: بیکاری معضل بزرگ شهرستان سوادکوه است و تلاش برای در‌آمد‌زایی و کاهش مشکلات بیکاری با همکاری شورا‌های اسلامی شهر‌های پل‌سفید، زیراب و الاشت مورد ‌توجه است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :