آخرین عناوین

چهارشنبه 8 آذر 1396-13:27 کد خبر:48039

خلع امضای رئیس فعلی دانشگاه آزاد قائم شهر:

تغییر ریاست دانشگاه آزاد قائم شهر

از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر خبر می رسد که ابراهیمیان رئیس فعلی این واحد دانشگاهی با دریافت نامه ای خلع امضا شده و می بایست به زودی صندلی خود را ترک نماید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز شنیده ها حکایت از آن دارد که  ابراهیمیان حدود دو ماه پیش در اقدامی غیر منتظره اقدام به برکناری مهرداد زارع نژاد معاون اداری مالی این واحد و از نزدیکان ادیانی نماینده این شهر می کند و پورآقاجان را که از همشهری های خود (اهل بابل) می باشد را جایگزین زارع نژاد می کند و این مسئله باعث ناراحتی و نگرانی کارکنان این واحد می شود.

ابراهیمیان در طول دوران مدیریت خود در قائم شهر، تنها از نیروهای اهل بابل در پست های مدیریتی استفاده می کند که این مسئله به ذائقه قائم شهری ها خوش نمی آید.

براساس شنیده ها، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر خبر می رسد که ابراهیمیان رئیس فعلی این واحد دانشگاهی با دریافت نامه ای خلع امضا شده و می بایست به زودی صندلی خود را ترک نماید.

گله ها و شکایت از ضعف مدیریتی ابراهیمیان و بررسی روند اشتباه پرونده استخدامی او در واحد قائم شهر و بازنشستگی او از دانشگاه صنعت نفت باعث شد تا وی به زودی صندلی خود را به یکی از دو گزینه حلاجیان یا زارع نژاد بدهد.

خزرخبر، به طور مستقل این خبر را رد یا تکذیب نمی کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :