آخرین عناوین

پنجشنبه 9 آذر 1396-8:42 کد خبر:48049

عضو شورای شهر بهشهر اعلام کرد:

استعفای 3 عضو شورای شهر در صورت ابلاغ نشدن حکم شهردار جدید

عضو شورای اسلامی شهر بهشهر گفت: اگر بنا به هر دلیلی برخی بخواهند با لابی‌گری‌های خود حق مردم بهشهر را تضییع کنند، سه عضو این شورا از ادامه فعالیت خود استعفا خواهند داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،اعظم‌السادات حسینی درباره وضعیت ابلاغ حکم شهردار بهشهر از سوی استاندار مازندران اظهار کرد: روند انتخاب فرید صمدایی به‌عنوان شهردار جدید بهشهر، همه مراحل قانونی خود را طی کرده و در انتظار ابلاغ این حکم هستیم.

وی اضافه کرد: به ‌دلیل اینکه برخی از قدرت‌های ذی‌نفوذ در سطح شهرستان و استان به‌ دنبال تحمیل گزینه دیگری برای شهرداری بهشهر بوده‌اند، انتخاب شورای اسلامی شهر به مذاق آنها خوش نیامد و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کردند تا حکم شهردار بهشهر تاکنون ابلاغ نشود.

عضو شورای اسلامی شهر بهشهر با بیان اینکه قانون باید فصل‌الخطاب باشد و به آن احترام بگذاریم، افزود: وقتی عده‌ای به‌دنبال فرایندهای غیرقانونی و کارشکنی باشند، نتیجه این می‌شود که مردم بهشهر قربانی سیاسی‌بازی‌ها شده و چند ماه در بلاتکلیفی به‌سر ببرند.

حسینی با ابراز شرمندگی از مردم به‌دلیل اتفاقات ناخوشایند پیش‌آمده خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های چندماهه شورای اسلامی شهر بهشهر هیچ منع قانونی در ابلاغ حکم شهردار وجود ندارد و بازرسی وزارت کشور نیز با مکاتبات اداری وارد عمل شده تا هر چه زودتر به این کارشکنی خاتمه دهد.

وی در پایان گفت: اگر بنا به هر دلیلی برخی بخواهند با قدرت و لابی‌گری‌های خود حق مردم بهشهر را تضییع کنند، سه عضو از شورای پنج‌نفره بهشهر از ادامه فعالیت خود در شورا استعفا خواهند داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :