آخرین عناوین

جمعه 10 آذر 1396-8:58 کد خبر:48061

مدیرکل حج و زیارت مازندران هشدار داد:

فعالیت دفاتر غیرمجاز زیارتی در مازندران/ دفتر زیارتی غیرمجاز ملکه صبا گشت در نور

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: شاهد فعالیت دفاتر غیرمجاز زیارتی با وجود توصیه‌ها و هشدارهای لازم در مازندران هستیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،سیدحبیب‌الله ساداتی اظهار داشت: با وجود توصیه‌ها و هشدارها همچنان شاهد فعالیت دفاتر غیرمجاز زیارتی در مازندران هستیم.

وی بیان کرد: در اطلاع‌رسانی همواره در ارتباط با عدم مراجعه به دفاتر غیرمجاز زیارتی هشدارهای لازم داده شده ولی باز هم آزادبرها سعی می‌کنند با هر ترفندی که شده نظر زائران را جلب کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران ادامه داد: دفتر زیارتی ملکه صباگشت با مدیریت سیدمحمد حسینی در چمستان نور غیرمجاز معرفی شده که لازم است افراد از مراجعه به این دفاتر خودداری کنند.

این مسئول با اشاره به فعالیت 230 زیارتی در مازندران، اضافه کرد: اغلب افراد جذب هزینه پایین‌تر این دفاتر می‌شوند ولی هزینه پایین آزادبرها به‌دلیل نداشتن بیمه و امنیت لازم است.

ساداتی یادآور شد: یکی از نشانه‌های دفاتر غیرمجاز دریافت وجه به‌ صورت نقدی است؛ چرا که در دفاتر مجاز زیارتی وجه به‌صورت اینترنتی و ازطریق ثبت‌نام در سامانه حج و زیارت خواهد بود.

وی با تأکید بر حمایت از دادستانی برای برخورد با فعالیت دفاتر غیرمجاز زیارتی در مازندران، گفت: البته در این زمینه همکاری‌های بسیاری انجام شده که لازم است با شدت بیشتری برخورد شود چرا که تداوم فعالیت این‌گونه دفاتر مخاطرات بسیاری به دنبال خواهد داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :