آخرین عناوین

شنبه 11 آذر 1396-11:7 کد خبر:48084

انتقاد امام جمعه محمودآباد از دخالت‌های بی‌مورددر انتصابات:

پست ها در مازندران همانند غنائم بین دوستان تقسیم می شود!

امام جمعه محمود آباد با انتقاد از دخالت های بی مورد برخی مسئولین گفت: استان مازندران از نداشتن مدیران جهادی رنج می‌برد، پست‌ها براساس روابط همانند تقسیم غنائم بین دوستان تقسیم می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز،امام جمعه محمودآباد با اشاره به اینکه مازندران از نداشتن مدیران انقلابی و جهادی رنج می‌برد، گفت: دخالت‌های بی‌مورد دیگران نگذاشت این استان برخوردار از مواهب دریا و جنگل را آباد کنند.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام سیدداود موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: از ابتکارات بی‌بدیل امام امت نامگذاری هفته وحدت بوده که هر چه زمان می‌گذرد جهان اسلام پی به این اکسیر ارزشمند به‌عنوان ضرورت اول جهان اسلام پی می‌برد.

وی افزود: در طول چند سال اخیر دشمنان قسم خورده دین اسلام برای امنیت رژیم صهیونیستی و حاشیه امن درست کردن این غده سرطانی به اصل تفرقه بین جهان اسلام و برادرکشی دست زده است.

امام جمعه محمودآباد اضافه کرد: با تدبیر امام(ره) در زمان حیاتشان و بعد از امام خلف صالح ایشان برهمین مشی راه رفته و امروز با وحدت همه فرقه‌ها در سوریه و عراق و لبنان بوده که بر گروه‌های تکفیری پیروز شده و این وحدت مستحکم‌تر شده تا شاهد یکپارچگی جهان اسلام باشیم.

این مسئول درباره روز مجلس گفت:سالروز شهادت روحانی آگاه و انقلابی و بصیر آیت‌الله مدرس بنام روز مجلس نشان از ویژگی‌ها و بایسته‌های یک مجلس انقلابی و بصیر و اثرگذار بوده و آنگاه می‌تواند عصاره فضائل و در راس امور باشد.

موسوی تصریح کرد:مجلس زمانی هویت انقلابی خود را استمرار بخشید که چهره‌های ماندگاری و جلوه‌هایی چون شهید مدرس ترکیب آن را کامل کنند و مجلس برازنده نظام اسلامی مجلسی برخاسته از متن ملت و با وکلای مردمی، دین‌دار و پاکدامن و شجاع و صادق و راستگو باشد و پویایی مجلس به عناصر تشکیل دهنده آن بستگی تام و تمام دارد.

وی ادامه داد: چنین مجلسی باید برخوردار از وکلایی باشد که چون شهید مدرس ساده زیست، بی‌باک، اعتقاد به کار و علاقه به آبادانی، خستگی‌ناپذیر و بی‌اعتنا به مظاهر دنیا و دارای هوش و فراست بالای علمی و دقت در حفظ بیت‌المال باشد که این مجلس می‌تواند عصاره فضیلت‌های ملت باشد و در راس امور قرار گیرد.

امام جمعه محمودآباد درباره اوضاع بحرین بیان کرد: وضعیت نامناسب جسمی رهبر بحرین از سال 2011 با شروع اعتراضات مردمی در بحرین علیه آل خلیفه که تحت حمایت آمریکا و عربستان است رژیم آل خلیفه برای مقابله با این اعتراضات از تمامی توان در برخورد با انقلابیون استفاده کرده است.

این مسئول افزود: با اعدام، زندانی و شکنجه و تخریب مساجد و اماکن عمومی بنا را بر ساکت کردن اعتراضات مردمی گذاشته و در یک اقدام خلاف حقوق بشری با سلب تابعیت از رهبر شیعیان بحرین و زندانی کردن در منزل شخصی وی و ممانعت از درمان این رهبر شیعی شدند و در حال حاضر نیمی از وزن او تحلیل رفته و جهانیان همچنان در مقابل این جنایات و دیگر جنایات آل خلیفه سکوت کردند.

موسوی درباره ائتلاف ضد تروریسم عربستان بیان کرد: در روزهای اخیر ائتلاف کاغذی ضد تروریسم به رهبری مادر تروریست‌ها در منطقه یعنی عربستان با عنوان ائتلاف ضد تروریسم که به نوعی فرار به جلو و برای گریز از اتهامات اثبات شده حمایت از خشن‌ترین و مرتجع‌ترین گروه تروریستی نظیر داعش است.

وی ادامه داد: هدف عربستان از برگزاری این کنفرانس تضعیف ایران و تروریستی جلوه دادن مبارزان فلسطینی و همدستی با رژیم صهیونیستی و تقویت آن بوده که مهم‌ترین اهداف آنها تقویت دوباره گروه‌های تروریستی، مقابله با نفوذ ایران و فرار از انزوایی که حاکم عربستان و فرزند ناخلفش با تحرکات بچه‌گانه انجام می‌دهند و شکست‌هایی که در لبنان و عراق و سوریه متحمل شدند، است.

امام جمعه محمودآباد درخصوص جلسه هم اندیشی استاندار جدید با علمای مازندران خاطرنشان کرد:در این جلسه استاندار دردهای مزمن استان را بازگو کردند این دردها از قبیل مشکل کشاورزی، بیکاری، گردشگری، منابع طبیعی، مشکلات زباله و دفن زباله در کنار ساحل بوده است.

این مسئول تاکید کرد: آیا می‌دانید استان مازندران از نداشتن مدیران انقلابی و جهادی رنج می‌برد، آیا می‌دانید مدیران سیاست زده‌اند، آیا می‌دانید پست‌ها براساس روابط همانند تقسیم غنائم بین دوستان تقسیم می‌شود جناب آقای استاندار آیا می‌دانید دخالت‌های بی‌مورد دیگران نگذاشت این استان برخوردار از مواهب دریا و جنگل را آباد کنند.

موسوی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب 10 سال قبل در سفر به چالوس فرمودند با داشتن دریا و جنگل نباید یک بیکار در این استان باشد امروز بیکاری دغدغه اصلی خانواده‌ها است و طلاق بخش عظیمی و یا فساد و سایر مشکلات برمی‌گردد به نداشتن کار و بیکار بودن جوانان که امید است حرف‌های خوبی که شما زده‌اید و این ایام حرف‌ها و مصاحبه‌های شما را تعقیب می‌کنیم خدا کند که آقایان بگذارند و بدون فشار سیاسی این استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :