آخرین عناوین

شنبه 11 آذر 1396-16:21 کد خبر:48092

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

حدود 600 میلیارد تومان طلب و 500 میلیارد تومان بدهی داریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: حدود 600 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم و میزان بدهی‌های این دانشگاه اعم از پرسنلی و ملزومات پزشکی 500 میلیارد تومان است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیدعباس موسوی در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران که در سالن قلم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، درباره آخرین وضعیت بدهی بیمه‌ها به این دانشگاه اظهار کرد: حدود 600 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم و میزان بدهی اعم از پرسنلی و ملزومات پزشکی به شرکت‌های دارویی 500 میلیارد تومان است.

وی افزود: البته تراز دانشگاه از نظر درآمد و هزینه در وضعیت خوبی قرار دارد، با این حال دچار مشکل نقدینگی هستیم و این مشکل سراسری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: در حوزه‌های ملی و استانی اقداماتی برای رفع مشکلات حوزه بیمه‌ها و بدهی پرسنل و شرکت‌های بیمه‌ای صورت گرفته است، در شورای هماهنگی بیمه در استان و رایزنی با بیمه‌های مختلف در سطح کشوری نشست‌هایی برگزار شد و کارهایی در حال انجام است تا از این مشکلات عبور کنیم.

موسوی در پایان گفت: سعی شده است تا از بودجه 97 کشور یک اعتبار پایدار برای طرح تحول سلامت اختصاص داده شود تا در این بخش مشکلی نداشته باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :