آخرین عناوین

شنبه 11 آذر 1396-18:18 کد خبر:48097

نماینده مردم ساری در مجلس:

تکلیف منطقه آزاد تجاری در مازندران مشخص است

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت:تکلیف منطقه آزاد تجاری در مازندران مشخص بوده و نمایندگان هیچ مشکل خاصی ندارند.


به گزارش خزرخبر، اصغر یوسف نژاد در نشست مجمع نمایندگان مازندران با رسانه های استان به مناسبت روز مجلس اعلام کرد:ما معتقدیم که کل مازندران باید منطقه آزاد تجاری شود اما دولت موافقت نکرده و نمی کند و سه منطقه پیشنهاد شد که ظاهرا بندر امیرآباد در اولویت قرار گرفته است.

یوسف نژاد در نشست مشترک نمایندگان استان در استانداری با اشاره به اینکه هر نماینده ای نسبت به حوزه انتخابیه خود تعهداتی دارد و در مقابل مردم خود باید پاسخگو باشد، اظهار داشت:برخی مسائل استانی نیاز به مشارکت، همفکری نمایندگان دارد و در این زمینه اختلاف نظر وجود دارد.

وی با بیان اینکه برخی از رسانه‌ها هم از حیث صنفی نیز دارای اختلاف نظر هستند، افزود:مسیر برای تصویب منطقه آزاد مشخص است و پس از نظر نمایندگان استانی باید در صحن مجلس باید مطرح شود.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه حق مازندران سه منطقه است و باید با تعامل نسبی هر منطقه ای از استان که انتخاب شد نمایندگان با یکدیگر هماهنگ باشند، تصریح کرد: انتقاد یا داشتن نظر کارشناسی به مفهوم تقابل و اختلاف نیست و رسانه‌ها برای توسعه استان همفکر و متحد باشند.

وی با بیان اینکه مازندران از نظر ما کلانشهر است، افزود: اگر در منطقه ای امکان رشد فعالیت‌های اقتصادی وجود دارد باید کمک به رشد آن کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مازندران تاوان چندگانگی، تشتت و اختلاف را پس داده است، گفت: مجمع نمایندگان استان توافق کلی نسبت به موضوعات توسعه ای استان دارد.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه استاندار مازندران را حمایت و از نظرات قبلی در جهت توسعه استان استفاده می‌کنیم، افزود: باید مازندران سوار بر قطار توسعه شود تا از عقب ماندگی دور بماند.

علی اصغر یوسف نژاد گفت: در مجلس نیز نمایندگان استان در عین تنوع سلایق در بسیاری از موارد بایکدیگر همسو هستند مسیر برای ترسیم منطقه آزاد مشخص شده است و در استان شایستگی ایجاد سه منطقه آزاد را داریم.

وی تاکید کرد: حق منطقه آزاد ۲۰ سال به ما داده نشده درحالی که در برخی استان ها، زمین خالی به عنوان منطقه آزاد معرفی شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :