آخرین عناوین

شنبه 11 آذر 1396-23:38 کد خبر:48100

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس اعلام کرد:

مازندران گرفتار ترین استان در حلقه زباله

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استان مازندران گرفتارترین استان کشور در حوزه ساماندهی پسماند است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،علی اسماعیلی درباره وضعیت زباله در مازندران اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه اولویت‌های محیط زیستی، ساماندهی فاضلاب، تامین آب و احداث ریل پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه با این اولویت بندی‌ها امکان مدیریت برخی از مشکلات و حتی ساماندهی زباله در استان وجود دارد، افزود: استان مازندران گرفتارترین استان کشور در حوزه ساماندهی پسماند است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استاندار و مجموعه کسانی که در امر پسماند نقش دارند، تشکیلاتی را ساماندهی را در سازمان مدیریت پسماند ساماندهی کنند که این دغدغه‌ها به شدت کاهش یابد و انتظار است که برنامه ساماندهی زباله برای مازندران در اولویت قرار گیرد.

این مسئول با اعلام اینکه نور، محمودآباد و آمل گرفتار ساماندهی پسماند هستند، افزود: بسیاری از شهرهای استان با معضل ساماندهی زباله مواجه هستند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا میزان اعتبارات ساماندهی پسماند در استان مازندران کافی است، گفت: اعتبارات اختصاص داده شده بسیار کم است.

وی در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگارما که این اعتبارات استانی بوده و یا ملی است و مجمع نمایندگان مازندران برنامه‌ای برای رفع معضل پسماند استان به صورت جدی ندارند، گفت: بنده در حال حاضر به استاندار مازندران پیشنهاد کردم، نمایندگان مجلس یک ظرفیت بسیار مناسبی دارند، مشکلات استان را اولویت بندی تا نسبت به جذب اعتبارات ویژه برای مازندران اقدام کنیم.

اسماعیلی در پایان گفت: باید مشکلات استان با استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان مازندران، مدیران مربوطه و استاندار و وزیر هر بخش بررسی و نسبت به جذب اعتبارات اقدام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :