آخرین عناوین

يکشنبه 12 آذر 1396-8:51 کد خبر:48103

نماینده مردم آمل در مجلس مطرح کرد:

تفاوت قائل شدن بین شهرهای مازندران سبب تفرقه و عدم توسعه می‌شود

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: نباید با تفاوت قائل شدن بین شهرهای مختلف مازندران باعث ایجاد تفرقه و عدم ایجاد توسعه و آبادانی بیشتر در مناطق مختلف شویم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، عزت‌الله یوسفیان ملا در آئین کلنگ‌زنی احداث ساختمان اتاق بازرگانی شهرستان آمل در جمع مسئولان، اظهار کرد: آمل از شهرهای شاخص در عرصه صنعت، تولید، اشتغال، اقتصاد و درآمدهای حاصل از صادرات است و بیشترین شهرهای صنعتی و واحدهای تولیدی و صنعتی را در خود جای داده است.

وی با اشاره به فعالیت دفتر اتاق بازرگانی و کشاورزی در این شهرستان از گذشته تاکنون، افزود: با توجه به برگزاری نشست در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که برای احداث ساختمان مستقل اتاق در آمل بود، بر اساس قانون وارد عمل شدیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: براساس قانون برای هر شهر که دارای 50 کارت بازرگانی باشد لازم است تا یک اتاق بازرگانی احداث شود.

این مسئول با اعلام اینکه امروزه استان مازندران یک کلان شهر است، بیان کرد: نباید با تفاوت قائل شدن بین شهرهای مختلف مازندران باعث ایجاد تفرقه و عدم ایجاد توسعه و آبادانی بیشتر در مناطق مختلف شویم.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه در استان مازندران فاصله بین شهرها بسیار کم است، ادامه داد: باید عملیات احداث و اتمام پروژه‌ها در شهرهای مازندران را برای کل استان ببینیم زیرا با افتتاح پروژه‌ها مردم همه شهرها می‌توانند از امکانات مناسب بهره بگیرند.

وی گفت:لازم است تا مصوبات و تدابیر قانونی در شهرها اجرایی شود هر چند با رصد و آنالیز صنعت مازندران توسعه و رشد را شاهد خواهیم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :