آخرین عناوین

دوشنبه 13 آذر 1396-19:38 کد خبر:48134

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس اعلام کرد:

مدیران ناکارآمد در مازندران باید تغییر کنند/پست‌ها را برای کسی سند نزده‌اند

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی به تغییرات مدیریتی در استان اشاره کرد و گفت: مسئولان ناکارآمد در سطح استان باید تغییر کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، شمس‌الله شریعت‌نژاد در جلسه بررسی مشکلات ۱۵ روستای بخش خرم‌آباد در جمع شوراها و دهیاران این روستاها با اشاره به اینکه مردم در شمال کشور به‌ ویژه شهرهای بزرگ عمدتا مردمی هستند که خوب تحلیل می‌کنند، اظهار داشت: مردم از اوضاع و مشکلات دولت آگاه و آشنا هستند، سعی می‌کنند اگر ایرادی می‌گیرند متناسب با شرایط باشد.

وی با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که امروز شرایط اقتصادی کشور واقعا متفاوت از 10 سال پیش است، تصریح کرد: واقعا کار کردن امروز سخت است به‌ ویژه مسئولان که مردم از آنها انتظار دارند همانند گذشته امکانات فراهم باشد، دولت واقعا آن شرایط را ندارد.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سهم مالیات امروز در دولت از صنعت نفت را پیشی گرفته است، گفت: ما تقریبا ۱۵ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال درآمد مالیاتی را بیش‌تر از درآمد نفت داریم که در گذشته اینها قابل مقایسه نبود.

این مسئول با تاکید بر توصیه‌های مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی افزود: امروز شرایط اقتصادی کاملا متفاوت است، ما باید کاری کنیم تا ثروت کشور متاثر از مزیت‌های اقتصادی اضافه شود.

شریعت‌نژاد یادآور شد: تلاش و وظیفه ما این است که مدافع حقوق مردم باشیم ، همه تصمیمات‌مان باید برای رضای خدا و مردم باشد ما با کسی رفاقت نداریم که منافع مردم را ضایع کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر کس لایق‌تر، کارآمدتر، توانمند و سالم‌تر است باید برای مسئولیت‌ها از آن استفاده کنیم، بیان کرد: این اصلا پذیرفتنی نیست که یک عضو شورا و یا نماینده مجلسی برای ساختن خانه عوارضی نداده است.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محور کار ما قانون است خودمان نباید از قانون فرار کنیم، آن‌چیزی که در قانون دیکته شده است باید رعایت کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه یک کاری کنیم سقف اعتماد مردم را بالا ببریم، با آنها صادق باشیم، افزود: اگر با مردم صادق نباشید به هیچ وجه به شما اعتماد نخواهند کرد.

شریعت‌نژاد اظهار کرد: ضعف‌ها و اشتباهاتان را به مردم بگویید، کاری بکنید که کمتر اشتباه بکنید و این زمانی است که از اشتباهات دیگران درس بگیریم.

وی با بیان اینکه از فرصت‌ها باید استفاده کرد، تصریح کرد: اگر مردم را به نظام راضی کردیم و مردم احساس کنند مدیریت کارآمد، سالم و صادق است ما برنده شده‌ایم.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تغییرات مدیریتی در استان اشاره کرد و گفت: مسئولان ناکارآمد در سطح استان باید برداشته شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه مزیت استان مازندران برای همه مشخص است باید از این مزیت استفاده کنیم، افزود:ما باید ۵۰ هزار شغل در سال ایجاد کنیم، سهم اشتغال ما باید از کجا بیاید از مزیت‌های استان باید در بیاید، آن مدیر استانی باید بگوید که برنامه من این است و به دولت کمک کند.

شریعت‌نژاد با بیان رویکرد استاندار مازندران که رویکرد اجرا و پاسخگویی است، اظهار کرد: نگاه استاندار در این دولت فقط کار است و فکر توسعه و تحول در منطقه هستند.

وی با تاکید بر اینکه منافع مردم اصل است، گفت: هر مدیری توانایی کار کردن را ندارد بدهد به دست کسی دیگر، این پست‌ها را برای کسی سند نزده‌اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :