آخرین عناوین

سه شنبه 14 آذر 1396-13:18 کد خبر:48147

صبح امروز رخ داد:

تجمع سپرده‌گذاران موسسه افضل توس مقابل استانداری مازندران

جمعی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری افضل توس در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت سپرده‌های خود در مقابل ساختمان استانداری مازندران تجمع کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، از صبح امروز جمعی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری افضل توس در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت سپرده‌های خود و عدم پرداخت سود سپرده از سوی این موسسه در مقابل ساختمان استانداری مازندران تجمع کردند.

سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری افضل توس در این تجمع خواستار رسیدگی به وضعیت سپرده‌ها و اصل سود آنها شدند که هیچ مسئولی از استانداری مازندران پاسخگوی اعتراضات آنها نبود.

یکی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری افضل توس در حاشیه این تجمع در ساری با بیان اینکه از صبح امروز مقابل استانداری مازندران تجمع کردیم تا به مشکلات ما رسیدگی شود اما هیچ‌کس از مسئولان استانداری پاسخگو نبود، گفت: نگهبان استانداری مازندران حتی به یک نفر از ما اجازه ورود به داخل استانداری را نداده است.

وی اظهار کرد: اگر این موسسه قادر به فعالیت نبود چرا بانک مرکزی و مسئولان به آن مجوز رسمی دادند و حتی این موسسه در مراکز اصلی شهر شعبه داشته است.

این سپرده‌گذار موسسه مالی و اعتباری افضل توس گفت: کدام قانون گفته است پول خود را در اختیار بانک یا موسسه دارای مجوز قرار دهیم اما نتوانیم سود و پول خود را دریافت کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :