آخرین عناوین

سه شنبه 14 آذر 1396-16:37 کد خبر:48153

در جلسه شورای اداری جویبار مطرح شد:

انتقاد امام‌جمعه جویبار از نحوه برکناری مدیران

امام‌جمعه شهرستان جویبار با گلایه از نحوه برکناری مدیران، گفت: باید نحوه برکناری یا جابه‌جایی مدیران محترمانه و در شأن آن مسئول باشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از جویباران، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار با گلایه از برکناری برخی از مدیران این شهرستان، اظهار کرد:به جابه‌جایی مدیران که در چه زمان و با چه ملاکی انجام می‌شود کاری ندارم ولی شایسته نیست مدیری که چند سال در شهرستانی است بدون تجلیل و قدردانی و در سکوت برود.

وی با بیان اینکه همه مدیران و مسئولان از نیروهای انقلابی هستند، افزود: باید نحوه برکناری یا جابه‌جایی مدیران محترمانه و در شأن آن مسئول باشد.

امام‌جمعه جویبار تأکید کرد: مدیری که در یک شهرستان موفق عمل کرده است باید به جایگاه بالاتری منصوب شود نه اینکه به درجه پایین‌تری سقوط کند.

نادعلی‌زاده با اشاره به اینکه همه مدیران یک روزی باید این پست را ترک کنند، عنوان کرد: مدیر چه موفق بوده یا نبوده، بهتر است مسئولان شهرستان در زمان جابه‌جایی از او قدردانی کنند.

وی هشدار داد: برخی از گزارش‌ها نادرستی علیه مدیران داده می‌شود، کسانی که این گزارش‌ها را می‌فرستند و با آبروی مؤمنی بازی می‌کنند باید در روز قیامت پاسخگو باشند.

امام‌جمعه جویبار در بخش دیگری از سخنان گفت: ما به دشمن خود بدبین نیستیم بلکه دشمن بد است و صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در مورد آمریکا برای ما عین‌الیقین شد.

نادعلی‌زاده در پایان بیان کرد: آمریکا پس از شکست در یک نقطه‌، به‌ نقطه دیگری می‌رود تا به ‌نظام جمهوری اسلامی ایران صدمه بزند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :