آخرین عناوین

پنجشنبه 16 آذر 1396-19:44 کد خبر:48187

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت:

چهاردهمین سکاندار مدیریت شهری مرزن‌آباد منصوب شد

با حضور مسئولان طی مراسمی چهاردهمین سکاندار مدیریت شهری مرزن‌آباد معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، جلسه تودیع و معارفه شهرداران شهر توریستی مرزن‌آباد با حضور مسئولان شهرستان چالوس و شهروندان برگزار شد.

طی این مراسم، متن انتصاب چهاردهمین شهردار مرزن‌آباد، از سوی استاندار مازندران توسط کوروش رزمجو رئیس شورای اسلامی شهر چالوس قرائت شد.

جهاندار لاشکی امام جمعه شهر مرزن‌آباد در این مراسم با دعوت مسئولان به همدلی و تعامل با سایر نهادها، ادارات و ارگان‌ها، از چهاردهمین شهردار مرزن‌آباد خواست تا نسبت به ایجاد بسترسازی لازم برای توسعه و درآمد پایدار این شهر، نهایت تلاش را داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه که تلاش دولت در جهت تقویت بنیه عمرانی معطوف شده است، از شهردار جدید شهر مرزن‌آباد خواست تا با ساختن فرصت از چالش‌های پیش رو، شهر مرزن‌آباد را به جایگاه واقعی خود برساند.

قاسم احمدی‌لاشکی با بیان گوشه‌هایی از تلاش جعفر ردایی سیزدهمین شهردار مرزن‌آباد و شهردار فعلی شهر چالوس، آمادگی خود را جهت ایجاد تعاملات لازم درباره تامین اعتبارات ملی برای این شهر گردشگرپذیر اعلام کرد.

وی اظهار کرد: شهر مرزن‌آباد منطقه‌ای است که همواره توانسته تمایل لازم برای سرمایه‌گذاران برای مشارکت‌های عمرانی را داشته باشد.

احمدی‌لاشکی تأکید کرد: باید ظرفیت‌های مرزن‌آباد را شناخت و فرصتی را فراهم کرد که سرمایه‌گذاران تمایل لازم را برای سرمایه‌گذاری داشته باشند.

جعفر ردایی شهردار چالوس و شهردار سابق مرزن‌آباد نیز با بیان اینکه در دوران مدیرتش توانسته بیش از ۵۰ پروژه عمرانی بزرگ را به بهره‌برداری برساند، قابلیت های این شهر را برای توسعه، چشمگیر و خاص توصیف کرد.

شهردار جدید مرزن‌آباد سخنان خود را با ذکر بدهی ۴ میلیارد تومانی شهرداری این شهر شروع کرد.

کیانوش ردایی با تشکر از شهرداران و شوراهای اسلامی ادوار گذشته شهر مرزن‌آباد، تاکید کرد: نگاه مسئولان به مرزن‌آباد باید نگاهی ملی و استانی باشد.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار و ایجاد درآمد پایدار در اولویت برنامه‌های شهرداری مرزن‌آباد است، آمادگی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم شهر مرزن‌آباد را در این زمینه اعلام کرد.

ردایی با یادآوری اینکه یادمان تاریخی که بیعت‌گاه نخست علویان، شهر مرزن‌آباد است از مسئولان خواست تا نسبت به پیشبرد اهداف این شهرداری در جهت توسعه عمرانی و رسیدگی به مطالبات شهروندان، نهایت همراهی و همدلی را با آنها داشته باشند.

این مراسم با قرائت حکم ابلاغی از سوی اسلامی استاندار مازندران و معرفی رسمی چهاردهمین شهردار شهر مرزن‌آباد پایان یافت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :