آخرین عناوین

شنبه 18 آذر 1396-13:35 کد خبر:48204

سرمربی تیم خونه‌ به‌ خونه مازندران خبر داد:

مشکلات باشگاه در حدی نیست که رسانه‌ای شود/ترکیب تیم در نیم‌فصل دوم تغییر زیادی نمی‌کند

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت: شاید باشگاه مشکلاتی داشته باشد ولی در حدی نیست که از رسانه‌ها اعلام شود و شرایط تیم در حال حاضر خوب است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران، یکی از دو تیم مازندرانی حاضر در لیگ دسته یک است که این روزها حال خوبی دارد و با پیروزی‌های اخیر خود توانسته خود را تا رده چهارم جدول بالا بکشد.

شاگردان جواد نکونام توانستند با ارائه بازی‌های با برنامه و هماهنگ، کسر امتیازات خود در بازی‌های میان فصل را جبران کنند و یک بازی مانده به پایان نیم فصل لیگ فوتبال با 28 امتیاز یک پله بالاتر از تیم فوتبال نساجی مازندران قرار گیرند.

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه تیم خوبی داریم و از همه آنها راضی هستم، اظهار کرد: به همین دلیل در نیم فصل فقط 2 تغییر خواهیم داشت تا در نیم فصل دوم کل ترکیب تیم را حفظ کنیم.

جواد نکونام افزود: برای نیم فصل دوم تغییراتی زیادی در این تیم ایجاد نخواهیم کرد چراکه بازیکنان خوب نتیجه می‌گیرند و با هم هماهنگ شدند.

وی در پایان گفت: شاید باشگاه مشکلاتی داشته باشد و این مشکلات برای همه باشگاه‌ها وجود دارد ولی در حدی نیست که از رسانه‌ها اعلام شود و شرایط تیم در حال حاضر خوب است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :