آخرین عناوین

شنبه 18 آذر 1396-14:56 کد خبر:48208

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

سلامت روحی و جسمی کارکنان وزارت بهداشت تقویت می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر ارتقا سلامت کارمندان وزارت بهداشت، گفت:سلامت روحی و جسمی کارکنان وزارت بهداشت تقویت می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، سید عباس موسوی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از مسابقات المپیاد کشوری کارکنان وزارت بهداشت در ساری، اظهار داشت:وزارت بهداشت به عنوان متولی امر سلامت به دنبال تحرک جسمانی جامعه است.

وی افزود:سلامتی یکی از موضوعات مهمی بوده که وزارت بهداشت آنرا به عنوان متولی امر سلامت دنبال می‌کند و با توجه به اینکه وزارت بهداشت یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اداری در کشور بوده، تلاش می‌شود سلامت کارمندان این وزارتخانه و خانواده‌های آنها با ورودشان به ورزش تضمین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت، سلامت جامعه را از کارمندانش شروع کرده است، تصریح کرد: ‌کارمندانی که به ورزش می‌پردازند بهتر و بیشتر به مردم خدمات می‌دهند.

وی با بیان اینکه اولویت نخست وزارت بهداشت از برگزاری المپادهای ورزشی تضمین سلامت روحی و جسمانی است، افزود: ورزش موضوعی است که شادابی را به جامعه بر می‌گرداند و به نوعی پایه سلامتی است.

موسوی با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای هر چه بهتر برگزار شدن دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد:امیدواریم ورزشکاران و همکاران مان از استان‌های دیگر با خاطرات خوشی به شهرشان برگردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :