آخرین عناوین

شنبه 18 آذر 1396-21:7 کد خبر:48211

شب خونین مازندران:

برادر کشی در بابلسر/ قتل در فریدون کنار/ ‌فامیل کشی در قائم شهر

سه فقره قتل،عصر امروز در نقاط مختلف مازندران اتفاق افتاد و استان شب خونینی را گذراند.


به گزارش خزرخبر، برادر کشی در بابلسر؛ قتل در فریدون کنار؛ ‌فامیل کشی در قائم شهر،این ها عناوین سه خبری است که عصر روز شنبه ۱۸ آذر ۹۶ در رسانه های مجازی دست به دست شد.

*در بابلسر تیراندازی برادران، یک کشته و یک مصدوم داشت

دو برادر که بخاطر تقسیم زمین مشکل داشتند با تفنگ شکاری به همدیگر تیراندازی می کنند که یک برادر که ۵۰ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی در دم جان سپرد و برادر دیگر که مرد ۴۶ ساله بود هم از ناحیه دست، کمر و پا دچار آسیب دیدگی شد.

*در قائم شهر، جسد زنی ۴۵ ساله، توسط پرسنل آتش نشانی از چاهی بیرون کشیده شد.

عصر امروز جسد یک خانم حدودا ۴۵ ساله در قعر یک چاه پیدا شد،شنیده شده قاتل همسایه مقتول بوده است،"م – س" نام  قاتل که مرتکب قتل همسایه خویش شده است .

خانم "ف_ قلی نژاد" در این حادثه فوت کرد،خانم "ف_قلی نژاد" با مادر قاتل" م _ س " دوست بوده و جلسه خانگی برگزار میکردند

براساس شنیده ها، ارتکاب قتل بخاطر پول بوده و این خانم که بعنوان رییس صندوق قرض الحسنه در منطقه بوده است و توسط یکی از ساکنین منطقه با هل دادن به چاه سقوط کرده و متاسفانه قبل از رسیدن جسد به بیمارستان ولیعصر این خانم جان خود را از دست داده بود.

*کشف جسد جوانی در روستای شیر محله

در فریدون‌ کنار، ساعتی پیش جسد فرد جوانی در منزل یکی از ساکنین غیر بومی روستای شیرمحله کشف شد.

براساس شنیده ها،چند نفر از تهران برای مسافرت چندروزه با در اختیار گرفتن کلید یک منزل از یکی از صاحبان منزل مسکونی واقع در روستای شیرمحله فریدون‌کنار که مالک آن هم از اهالی تهران بوده به این روستا سفر می‌کنند.

در نیمه‌های شب این افراد با هم درگیر می‌شوند که طی این درگیری یک نفر به قتل رسیده و مابقی افراد متواری می‌شوند.

پس از پیگیری مالک منزل مسکونی از نحوه اقامت دوستان خود از همسایه‌ها، آن‌ها متوجه کشف جسد در منزل شده که بعد از پیدا کردن جسد ماموران آگاهی از این موضوع اطلاع پیدا می‌کنند و این موضوع برای پیگیری و شناسایی قاتل یا قاتلین در دستور کار پلیس فریدون‌کنار قرار می‌گیرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :