آخرین عناوین

يکشنبه 19 آذر 1396-17:31 کد خبر:48230

رئیس پلیس فتا مازندران خبر داد:

انهدام باند ۳۰ میلیارد ریالی شرط‌بندی و قمار آنلاین در مازندران

رئیس پلیس فتا استان از انهدام باند بزرگ شرط ‌بندی و پیش‌بینی مسابقات فوتبال در فضای مجازی توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فتا استان از انهدام باند بزرگ شرط ‌بندی و پیش‌بینی مسابقات فوتبال در فضای مجازی توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان خبر داد.

براساس این گزارش،حسن محمدنژاد در تشریح این خبر گفت:در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی در سایت‌های مختلف اعم از parssian90.com، پارس نود و... اقدام به قمار آنلاین در فضای مجازی می‌‌کنند موضوع در دستور کار کارآگاهان سایبری پلیس فتای استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان مازندران، افزود: ماموران اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باندها که باعث بروز مشکلات زیادی برای خانواده‌ها، دانش‌آموزان و اولیاء و مربیان شده بودند آغاز کردند.

محمدنژاد، تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا ضمن هماهنگی با بازپرس ویژه جرایم اینترنتی، با بررسی‌های فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری عوامل ایجادکننده قمار آنلاین اعم از مدیران، طراحان و برنامه‌‌نویسان این سایت‌ها در شهرستان ساری شدند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده، گردانندگان این سایت‌ها که از حدود یک سال پیش تاکنون با طراحی تعدادی از سایت‌ها و کانال‌های قمار در فضای مجازی اقدام به انجام این فعالیت مجرمانه کرده بودند تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده‌اند.

رئیس پلیس فتا استان مازندران در پایان ضمن این که به خانواده‌ها توصیه کرد، مواظب فرزندان خود باشند تا به هیچ وجه در این پیش‌بینی‌ها شرکت نکنند، گفت: از نظر قانون اقدام به قمار به استناد مواد ۷۰۵- ۷۰۸-۷۱۰- ۷۸۰ قانون مجازات اسلامی جرم بوده و قماربازان و دایرکنندگان قمار در فضای مجازی تحت پیگرد قضائی قرار خواهند گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :