آخرین عناوین

دوشنبه 20 آذر 1396-11:28 کد خبر:48241

پس از اظهارات عجیب فرماندار:

یک شهر و سه شهردار!!

گفته می شود 4 عضو شورا بدون حضور رييس شورا و دو عضو ديگر شورا ، شهردار جدید بهشهر را انتخاب نمودند که با این حساب؛حالا بهشهر سه شهردار دارد !


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، پس از كش و قوس هاي فراوان جلسه شوراي بهشهر با حضور همه ي اعضاي شوراي شهر بهشهر برگزار شد.

براساس این گزارش، در حالی 4 عضو شورای بهشهر، سینا رضانژاد را به عنوان شهردار جدید بهشهر انتخاب کرده اند که هنوز طبق قانون فرید صمدایی منتخب همین شورا در پروسه ابلاغ حکم از سوی وزارت کشور قرار دارد و با پیگیری هیئت رئیسه شورای شهر بهشهر غیر قانونی بودن مکاتبات ربیع فلاح جلودار استاندار سابق محرز و  صدور حکم برای وی در مراحل پایانی قرار دارد.

از سویی یک منبع آگاه گفت:از آنجا که دستور جلسه شورا توسط رييس تهيه مي شود و انتخاب شهردار در دستور كار اين جلسه شورا نبوده است، بدون تردید اقدام 4 عضو برای انتخاب شهردار قانونی نمی باشد.

یک عضو شورا نیز در خصوص جلسه اخیر اظهار داشت:در اين جلسه سه ساعته به نامه هاي شهروندان بهشهري رسيدگي شد و با ذكر صلوات جلسه ختم شد و از انتخاب شهردار خبری نبود و اصولا وقتی ما یکبار شهردار انتخاب کردیم و مراحل اداری را طی می کند ، انتخاب شهرداری دیگر بی معنا است.

گفته می شود 4 عضو شورا بدون حضور رييس شورا و دو عضو ديگر شورا ، سینا رضا نژاد را به عنوان شهردار انتخاب نمودند که با این حساب « حالا بهشهر سه شهردار دارد ! »، صمدایی شهردار منتخب شورا که در حال طی نمودن مراحل اداری است ، فیروزی سرپرست شهرداری که مشغول به فعالیت است و رضانژاد منتخب برخی از اعضای شورا که در جلسه بدون دستور انتخاب شده است.

به نظر می رسد استاندار مازندران باید در تعیین تکلیف انتخاب شهردار بهشهر ورود نموده و با توجه به دخالت های فرماندار بهشهر که تنش بیشتری را در میان اعضای شورا و افکار عمومی به همراه داشته است اجازه وسیع تر شدن دامنه اختلافات در این شهر تاریخی را ندهد.

از فرماندار بهشهر به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان انتظار می رفت به جای جبهه گیری با برخی از اعضای شورا با درایت و تدبیر مشکل بوجود آمده را مدیریت کرده و شهر و شهروندان را از بلاتکلیفی دور می نمود و امید را به جامعه تزریق می کرد.

شایان ذکر است فرماندار بهشهر در جدیدترین اظهارات خود از استعفای سه عضو شورا استقبال کرد که با واکنش رئیس شورای اسلامی این شهر روبرو شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :