آخرین عناوین

جمعه 24 آذر 1396-13:37 کد خبر:48310

شهردار ساری خبر داد:

احداث شهربازی در پارک جنگلی زارع

شهردار ساری، از آغاز به كار شهربازي ساری در پارک جنگلی زارع خبر داد و گفت: عملگرايي برای توسعه شهر ادامه خواهد داشت و متوقف نمي شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مهدی عبوری، شهردار ساری از آغاز به كار شهربازي این شهر در پارک جنگلی زارع خبر داد و گفت:عملگرايي برای توسعه شهر ادامه خواهد داشت و متوقف نمي شود

عبوری، به واگذاری جنگل زارع به شهرداری ساری و استفاده مجموعه مدیریت شهری از فرصت هایی که برای توسعه ساری بوجود آمده است، مطالبه احداث شهربازی از سوی شهروندان اشاره نمود و اظهار داشت: اقدامات لازم برای خرید تجهیزات مناسب احداث شهربازی در این مکان عملیاتی شده است،بخشی از این تجهیزات نصب شده و قسمتی نیز خریداری و پس از ترخیص گمرک، به محل پروژه منتقل خواهد شد.

وی باقدردانی از حمایت های شهروندان از تیم مدیریت شهری خاطرنشان کرد:عملگرایی برای توسعه شهر ساری ادامه خواهد داشت و هرگز متوقف نخواهد شد؛ چراکه عملگرایی برای پیشرفت یا راهی می سازد یا راهی می یابد و امروز، مسیر توسعه ریل گذاری شده است.

شایان ذکر است، سینما شش بُعدی، تونل وحشت، زیپ لاین، سورتمه سواری، پیست موتور چهارچرخ و پیست کارتینگ، برخی از امکانات تعریف شده در شهربازی پارک جنگلی زارع است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :