آخرین عناوین

شنبه 25 آذر 1396-8:57 کد خبر:48319

قابل توجه مسئولین:

پذیرش بیمار در بیمارستان محمودآباد به شرط داشتن وجه نقد!!

بیماران محمودآبادی وقتی برای درمان بیمار خود به بیمارستان شهدا مراجعه می‌کنند باید با پول نقد به آنجا مراجعه کنند به راستی چه کسی مسئول این بی نظمی است؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، داستان مدیریت بیمارستان شهدای محمودآباد به مثابه مثنوی هفتاد من کاغذ شده و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به فکر آسایش و رفاه بیماران و همراهان آنها به هنگام مراجعه به بیمارستان نیستند.

چنانچه در یک روز تعطیل به این بیمارستان مراجعه کنید ضعف‌ها را بیشتر لمس می‌کنید و این برای بیماران و شهروندان واقعا سخت بوده و باید مدیریت بیمارستان در این دنیای دیجیتال و پیشرفته از لاک پذیرش سنتی و قدیمی دریافت فقط پول نقد بیرون بیایند.

در ساعت 23 جمعه شب برای درمان بیماری فرزندم به بیمارستان مراجعه کرده و برای پذیرش رفتم و به همراه دفترچه بیمه کارت بانکی را به مسئول پذیرش دادم تا پول ویزیت پزشک را برداشت کند که مسئول پذیرش اعلام داشته فقط با پول نقد کار می‌کنند و از دستگاه کارت‌خوان استفاده نمی‌کنند و به مانند من چندین بیمار دیگر هم بوده که در این بین سرگردان شدند و پذیرش نشدند.

با پرس و جو رفتیم تا از دستگاه خودپرداز داخل بیمارستان وجه نقد برداشت کنیم که پول ویزیت را بپردازیم که نگهبان بیمارستان اعلام داشته از صبح تا حالا هم دستگاه خودپرداز و هم دستگاه کارت‌خوان خراب هست و باید به داخل شهر بروید تا از یکی از بانک‎های سطح شهر پول برداشت کرده و دوباره به بیمارستان برای پذیرش بیایید.

قبلا هم در ایام تعطیل این گلایه را سایر شهروندان مطرح کرده بودند و خواستار پیگیری ماجرا شدند که این بار برای خبرنگار ما این قضیه مسجل شد تا پیگیر این موضوع شدم شاید گره‌ای از مشکلات بیماران این شهرستان کم شود.

عده‌ای از بیماران هم اعلام کرده بودند که ویزیت با دفترچه تامین اجتماعی برای پزشک عمومی اورژانس 3 هزار و 330 تومان بوده که مسئول پذیرش از بیماران مبلغ 3 هزار و 500 تومان گرفته اگر بخواهد از کارت‌خوان استفاده کند باید عین مبلغ را برداشت کند که با دریافت پول نقد از هر فیش مبلغ 170 تومان اضافه گرفته که در مجموع با توجه به حجم زیاد بیماران در یک شیفت یک مبلغ زیادی برای این شخص به همراه دارد که بدین خاطر راضی به استفاده از کارت‌خوان نیست و از مدیریت بیمارستان خواستار پیگیری و صحت و سقم این موضوع شدند.

مدیران شبکه بهداشت و درمان محمودآباد و مدیریت بیمارستان در واقع اطلاع دارید که وقتی یک نفر از اعضای یک خانواده مریض می‌شود در حقیقت کل اعضای خانواده مریض بوده و وقتی به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند انتظار دریافت خدمات پزشکی و رفاهی با امکانات خوب و بالا می‌خواهند که این کار در ایام تعطیل در بیمارستان شهدا در پایین‌ترین سطح آن بوده که گله‌مندی شهروندان و بیماران و همراهان آنها را به دنبال دارد.

به راستی استقرار دستگاه خودپرداز بانک و کارت‌خوان برای چیست که در بیشتر اوقات ایام تعطیل بیماران باید با پول نقد به بیمارستان مراجعه کنند و اگر بیمار بدحال هم داشته باشید تا پول نقد نپردازید بیمار شما را ویزیت نمی‌کنند آیا این تکریم ارباب رجوع است؟

در پایان از همه مسئولان و افرادی که نقشی در این قضیه دارند درخواست می‌کنیم که یک بار برای همیشه به وضعیت این بخش از بیمارستان رسیدگی کرده تا بیماران محمودآبادی که به این مرکز مراجعه می‌کنند با رضایت خاطر برگردند و سایر کمبودهای پزشکی و تجهیزات این بیمارستان در سایه ارائه خدمات مطلوب و برخورد خوب پرسنل با کمترین زحمت و ایجاد مشکل برای مردم را به همراه داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :