آخرین عناوین

شنبه 25 آذر 1396-10:28 کد خبر:48322

حاشیه های معارفه شهردار جدید بابل:

معارفه شهردار جدید بابل و یک حضور شیرین و یک تاخیر تلخ !

تقارن مراسم معارفه شهردار جدید بابل با نماز ظهر و عدم تعطیلی آن موجب انتقادهایی شد و حاضرین تاخیر در سخنرانی را به مراتب بهتر از تاخیر تلخ در اقامه نماز ظهر می دانستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، معارفه شهردار جدید بابل با حواشی در سالن همایش‌های شورای اسلامی شهر بابل برگزار شد.

براساس این گزارش، محسن کبود فیروزجائیکه پیش از این با رای اعضای شورای اسلامی شهر بابل به عنوان شهردار منتخب انتخاب شده بود با طی مراحل قانونی و با دریافت حکم از وزارت کشور رسما به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در این مراسم گفت:امروز یکی از مسائل داغ در حوزه شهری طرح تفکیک زباله از مبدا است که با دستور ویژه استاندار وارد فاز اجرایی شده است.

علی نبیان افزود:شهرهای مختلف از جمله بابل برای اجرای این طرح برنامه های خوبی در پیش گرفته اند که امیدواریم با تعامل و همکاری مردم و دستگاههای دولتی این طرح به خوبی اجرا شود.

وی اظهار داشت:با اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء 30 درصد زباله های تولیدی استان کاهش می یابد و این امر یک گام مثبت در حفظ محیط زیست مازندران خواهد بود.

او افزود:بابل از جمله شهرهایی است که زباله در آن نگرانی هایی برای مردم به وجود آورده است و سایت انجلیسی محل دفن زباله بابل همیشه به عنوان یک مشکل بزرگ مطرح بوده است.

نبیان گفت:خوشبختانه طرح های عمرانی خوبی در بخش تصفیه شیرابه های انجلیسی و کمپوست صورت گرفته است که بخشی از این طرح ها تا یک ماه دیگر افتتاح می شود

جهان پهلوان امامعلی حبیبی اسطوره کشتی آزاد ایران و جهان نیز در این مراسم گفت:هر انسانی که بتواند در زندگی خود برای مردم مفید باشد و به آنان خدمت کند او یک قهرمان واقعی است.

وی ضمن قدردانی از تلاش همه کسانی که برای توسعه شهر بابل زحمت کشیده اند ، افزود:امروز زمان آن رسیده است که اختلافات کنار گذاشته شود و بابل را در حد نام و شان آن به پیشرفت برسانیم.

محسن کبود فیروزجائی شهردار جدید بابل نیز گفت:تجربه تاریخی نشان داده است که با تعامل می توان کارهای بزرگی انجام داد و با این روش می توانیم به مردم خدمات ارزشمندی ارائه دهیم.

وی افزود:ما چالش های شهر بابل را به خوبی می شناسیم و در زمینه های مختلف می دانیم که مردم در حوزه شهری با چه مشکلاتی رو به رو هستند.

او ادامه داد:باید ساز و کارهایی مشخص کنیم تا دغدغه ها و صدای مردم را بشنویم و برای حل آن مشکلات نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

کبود فیروزجائی ابراز امیدواری کرد تا با بهره گیری از نظر نخبگان و استفاده از همه ظرفیت های موجود ، مسیر توسعه متوازن شهر بابل و رفع مشکلات پیش رو هموارتر شود.

حضور جهان پهلوان امامعلی حبیبی و علاقه مندی وی به توسعه شهری از نکات قابل ملاحظه و تحسین برانگیز این مراسم بود که باید از آن به حور شیرین نام برد.

تقارن این مراسم با نماز ظهر و عدم تعطیلی آن موجب انتقاد جمعی از حاضران شد، این افراد معتقدند که تاخیر در سخنرانی معاون عمرانی استاندار به مراتب بهتر و زیبنده تر از تاخیر تلخ در اقامه نماز ظهر بود که متاسفانه از سوی مسئولان به آن توجه نشد.

استاندار مازندران در چند روز اخیر با ارسال بخشنامه ای بر اهتمام دستگاههای اجرایی بر، برپایی نماز جماعت اول وقت تاکید نموده بود که به نظر می رسد از سوی زیردستان وی هم توجه نشده است .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :