آخرین عناوین

شنبه 25 آذر 1396-12:17 کد خبر:48328

اولین کارت زرد دامادی به استاندار مازندران:

ایجاد دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران اشتباه بود

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران خلاف تقویت وحدت در توسعه استان است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، محمد دامادی در جمع خبرنگاران درباره تغییرات مدیر ارشد استانی اظهار کرد: دولت قطعا با ارزیابی‌ اقدام به تغییر استاندار کرد.

وی در پاسخ به فعالیت مدیرانی که با ربیع فلاح همکاری می‌کردند، گفت: اگر مدیران افرادی توانمند هستند باید نگه داشته شوند و خودشان باید ارزیابی کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنده هنوز ارزیابی خاصی در زمینه فعالیت استاندار ندارم، به این دلیل که ایشان به تازگی کار خودش را شروع کرده است و باید به ایشان فرصت داد.

وی ادامه داد: استاندار باید خودش تیمی ببندد که بتواند با این تیم کار کند.

دامادی در پاسخ به این سوال یکی از خبرنگاران استان در ارتباط با افتتاح دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران، گفت: این اقدام استاندار اشتباه بود.

وی بیان کرد: این اقدام استاندار به ایجاد تفرقه در استان کمک می‌‌کند، همه تلاش‌ها در حال حاضر انجام می‌شود که به وحدت برسیم، این موضوع کار درستی در شرایط کنونی نبود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • بانو
    سه شنبه 28 آذر 1396-22:47


    این آقای استادار محترم هم انسانی است مثل سایرین، سلایقی دارد که تمایل دارد در راستای فعالیت چند ساله اش به اجرا درآید!!! تاسیس دفتر نمایندگی استاداری در غرب حتم بر امکان یکی از سلایق ایشان است که مجور اجرایش صادر شد، حال باید شاهد دیگر علایق و ... ایشان باشیم