آخرین عناوین

شنبه 25 آذر 1396-16:10 کد خبر:48330

در اقدامی کم‌سابقه انجام شد:

تریبون‌گریزی مسئولان مازندران در المپیاد ورزشی

در اقدامی کم‌سابقه چند مسئول مازندران فقط به حضور در جمع دانشجویان در المپیاد ورزشی دانشجویی اکتفا کردند و حاضر به سخنرانی نشدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، المپیاد ورزشی دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با محوریت دانشگاه پیام نور در سالن پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور معاون امور استان‌های اداره کل ارشاد مازندران، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دانشگاه پیام نور استان، احد جاودانی مدیرکل ارشاد مازندران، مریم جمشیدی و سیدمحمد موسوی کارآفرین نمونه کشور از استان قزوین برگزار شد.

بر اساس برنامه‌ریزی حسین ذبیحی مسئول اولین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های مازندران به عنوان میزبان، قرار بود دامادی نماینده مردم ساری، حسینی معاون وزیر ارشاد و سید محمد موسوی کارآفرین نمونه کشور سخنرانی کنند.

ذبیحی از فرصت حضور میهمان استفاده کرد و درباره اقدمات انجام شده در این مراسم صحبت کرد، جمشیدی پس از اظهارات میزبان سالن مراسم را ترک کرد، دامادی چند دقیقه پس از جمشیدی تمایلی به سخنرانی نداشت و حضور در سالن ورزشی کنار دانشجویان را به تریبون ترجیح داد.

مجری مراسم پس از اعلام نام حسینی به عنوان سخنرانی به او گوش‌زد کرد که وقت چندانی ندارند، حسینی هم که از عدم تمایل دانشجویان برای سخنرانی با خبر شد با سلام گفتن و والسلام تریبون را ترک کرد.

سیدمحمد موسوی که کارآفرین برتر کشور در تولید مواد شوینده ویژه کودکان فعال بوده و راه ارتباط‌گیری با قشر جوانان را وارد است و در این حوزه به اصطلاح روانشناس خوبی‌ست، با اعلام اینکه شما با برند تولیدی اینجانب از گذشته آشنا هستید، صحبت‌هایش را شروع کرد.

همین اظهارات موسوی باعث شد که سالن برگزاری مسابقه که یکپارچه هیجان بود، سکوت کند و همه هوشیار شده بودند که موسوی درباره چه چیزی قرار است صحبت کند.

موسوی با بکار بردن شامپو فیروز دوباره در سالن مسابقه شور اشتیاقی بر پا کرد و همه جوانان دانشجو به احترام این تولیدکننده برتر کشور که از روی ویلچر سخنرانی می‌کرد، به پا خاستند.

موسوی با اعلام اینکه بیش از 92 درصد همراهان تولید مواد شوینده واحد تولیدی‌ام معلول هستند، گفت: 550 نفر معلول در کنار همدیگر مشغول تولید هستیم.

وی اضافه کرد: باورم بر این است که سرمایه مال خداست و بنده وکیل خدا بر سرمایه هستم، این سرمایه دارایی الهی است.

این تولیدکننده نمونه کشوری اضافه کرد: وقتی سرمایه دارایی الهی باشد، به راحتی می‌توانیم به انسان‌ها کمک کنیم و از خودمان بگذریم.

وی ادامه داد: اگر کشورهایی مانند ژاپن و آلمان توسعه‌یافته هستند، چراکه به جوانان و نسل جوان پرداختند.

موسوی خاطرنشان کرد: ورزشکار و دانشجو باید جامعه را زیبا بسازد، همانطور که به ورزش اهمیت می‌دهید، به جامعه هم اهمیت بدهید.

وی در پایان گفت: از جامعه آگاه باشید و از توانمندی خودمان در جهت استفاده از سرمایه ملی استفاده کنیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :